Alla inlägg under juni 2008

Av erco - 4 juni 2008 16:31

Började med en anställningsintervju på morognen, det gick väl bra antar jag, måste dock vänta tills 16 juni om inte längre fram för att få svar. Lite segt.

Efter det kom Thim och hämtade mig och vi åkte till Tea och glodde lite tv sen drog vi alla tre ner till stan, käka glass o sola på maren. Det var skönt.

Sen drog jag och Thim upp till torekällberget och skådade Eric och alla byggare ta studenten. Också väldigt trevligt. Eric var sådär skönt full som man ska vara på sin student, Glad och lite vilsen.

Efter det drog vi till donken och käka och sen ner på stan igen och köpte biljetter till ragnhilds skiva imorgon. Kan bli kul.


Nu tänkte vi dra och bada igen men det går ju inte....


Skogsbrand i Hölö

HÖLÖ Vid lunchtid inkom larm till räddningstjänsten om att det i trakten av Hölö.


Hela Aspen brinner ju ner, 7000 kvadratmeter on fire. Kul..

Bad

Av erco - 3 juni 2008 18:24

Sådärja, nu har man badat för första gången i år. Vi bade på aspen här i Hölö och det var skitskönt. Thim badade också efter ett bra tag men fjompan Pontus vågade inte.

Bilden “http://atervand.web.surftown.se/2006-07-05/bada.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Av erco - 3 juni 2008 15:09

Fan vad varmt det är ute. Nästan ohyggligt varmt.

Idag var jag i stan och körde två körlektioner. Det gick bra men det var rätt segt och trist, höll på att somna. Efter det gick jag ner på stan och mötte Eric och Thim, vi käka lite glass och så sen drog vi hem.

Känns som det är dags för årets premiärdopp idag. Det ligger i luften.


Har Anställningsintervju imorgon btw. Får se hur det går.

Förresten så kanske de läser min blogg, jag har ju läst att många chefer eller anställningsansvariga googlar på namnen på de ansökande och läser allt dom hittar, typ bloggar. Men det skulle ju inte göra mig något. Jag gör ju inget dumt.

Förresten så har jag precis klippt gräset, hjälpt mamma med räkningarna och målat om halva huset. För jag gillar att arbeta. Och så har jag pluggat på hela företaget som ska intervjua mig imorgon. Och nu ska jag dricka massa vatten och tagga med pasta och gå lägga mig skittidigt ikväll för att vara alert på intervjun imorgon. För jag är seriös som fan. ÄLSKAR att arbeta och det här jobbet känns PERFEKT för mig. Bara så att ni vet. Allmänt så är jag en bra person, seriös. MVG i allt, Håller mig borta från festande och Alkohol och tränar regelbundet, och jag väntar med sex till äktenskap.


Varsågoda att läsa min blogg m-fuckers

Av erco - 2 juni 2008 12:57

Hej.


Skön söndag igår, lite seg var man på förmiddagen men annars helt lugnt. Jag och Thim satt och lekte med mitt wii under dagen och på kvällen så kollade jag, Thim, Eric och Pontus på film. Medans vi laddade hem filmen så åkte vi till sillekrog för att köpa massa chips o skit.

Vi såg Diary of the dead.


Den var faktiskt bra, Skitbra för att vara en first-camera film.

Handlade om Zombies typ, passade perfekt eftersom vi suttit och lirat resident evil på mitt wii hela dagen.


Aja, ska ut och sola lite tror jag. Kanske sova en timme till.


auf Wiedersehen


Av erco - 1 juni 2008 13:23

Var på tullen igår för första gången i år, väldigt trevligt :) :) :) kan lägga upp lite bilder sen

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards