Alla inlägg under maj 2007

Av erco - 30 maj 2007 20:56

Min dag:


Vaknade lite försent och kom en timme sen gled jag in i klassrummet, nästan direkt var det kebabgryta så jag och pontus och höglund begav oss. Efter det skulle vi åka på det litografiska muséet någonstans i Huddinge, ja ni hör hur tråkigt det låter. Efter en jävla massa tjafs och hej så kom vi fram och där bjöds det direkt på uppskattad fika. Där jobbade 5 unika gubbar alla klädda i väst.

En gubbe som var _SJUKT_  lik toby, sköldpaddan i Over the hedge(på andra sidan häcken) Alla höll med, sjukt lik.

Den andra gubben var lustigkurren och fick alla tjejer att fnissa med sina fräcka skämt

Sen hade vi en Långben

För er som såg 100 höjdare? han som letade efter sjöodjur..hans assistent Göran Göran Göran?? 4:e gubben var exakt som honom

Den sista gubben stog bara och flasha med sin snusdosa.

Oj vilken dålig typografering av mig, och mycket ointressant men jag är en man på språng min buss går snart

Pusssssssssss

  

:D

Av erco - 27 maj 2007 21:04

Pontus Wiberg

Av erco - 25 maj 2007 00:18

rökt en cigarett (x)
rökt en cigarr (x)
varit full (x)
hånglat med någon av samma kön ( )
varit kär (x)
blivit dumpad ( )
haft sex med någon av samma kön ( )
varit i knytnävsslagsmål (x)
rymt hemifrån ( )
haft känslor för någon som inte känt samma sak ( )
blivit arresterad (X)
hånglat med en främling (x)
gått på en blinddejt ( )
ljugit för en kompis (x)
varit kär i en lärare (x)
skolkat (x)
legat med en medarbetare ( )
sett någon död ( )
varit kär i en av mina internetkompisar ( )
varit i Thailand ( )
varit i Mexiko ( )
har flygit (x)
spytt i en bar ( )
sett en del av dig själv brinna ( )
ätit sushi ( )
varit i ett våldsamt förhållande ( )
tagit smärtstillande (X)
älskar eller saknar någon just nu (x)
gått på sömntabletter ( )
gjort en snöängel (x)
haft ett te-party ( )
gjort något du inte velat (x)
hoppat i en lövhög (x)
fuskat när du spelat spel (x)
somnat i skolan/på jobbet (X)
använt ett falskt id ( )
varit med i en jordbävning ( )
haft en shot-tävling (x)
rört en orm (x)
sovit under stjärnorna (x)
blivit rånad ( )
jagat någon med ett vasst föremål (X)
blivit missförstådd (x)
vunnit en tävling (x)
gått mot rött (x)
blivit avstängd från skolan ( )
varit i en bilolycka ( )
räddat livet på någon ( )
känt dig som en utstött ( )
spridit rykten (x)
snott något (x)
ätit ett helt glasspaket på en natt ( )
dansat i månljus ( )
hatat ditt utseende ( )
varit vittne till ett brott (x)
ifrågasatt ditt hjärta (x)
fått ett/flera MVG:n (x)
varit besatt av post-it lappar ( )
gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (x)
varit vilse (x)
känt som om du håller på att dö ( )
gråtit dig själv till sömns ( )
sjungt kareoke ( )
gjort något med dig själv som du inte borde gjort (x)
blivit sviken någon gång (x)
dansat i regn eller badat (x)
skrivit ett brev till tomten ( )
tittat på solnedgången med någon du bryr dig mkt om ( )
dömt någon efter utseendet (x)
gjort upp eld på en strand (x)
har varit Lucia ( )
förstört en fest (x)
fått en önskan uppfylld (x)
haft sex med en idiot (x)
burit pärlor ( )
hoppat från en bro ( )
ätit hund/katt-mat ( )
sagt till en främling att du älskar honom/henne ( )
kysst en spegel (x)
sjungit i duschen ( )
burit en svart klänning ( )
drömt att du gift dig med någon ( )
limmat fast din hand/fingrar i något ( )
fastnat med tungan i metall (x)
skrikit så att du inte fått luft (x)
pratat i telefon i mer än sex timmar ( )
stannat uppe hela natten (x)
haft ett one night stand (x)
haft en träkoja ( )
varit rädd för att titta på skräckfilm ensam (x)
tror på spöken eller andra väsen ( )
blivit puttad i en pool med kläderna på (x)
blivit tillsagd av en främling att du är het (x)
brutit ett ben (x)
fångat en fisk och sen ätit den ( )
fångat en fjäril (x)
skrattat så mycket att du grät (x)
gråtit så mycket att du skrattade ( )
fuskat på ett prov (x)
ljugit på någon av frågorna på listan ( )

Av erco - 22 maj 2007 20:19

Idag


Drog till skolan och köpte en Yalla Boysenbär, Smakis Päron och Skinkmacka (KALKON, ryter cafeterietanten) för blygsamma 15 kr. Till det köpte jag en penna för att nu skulle jag skriva idrottsprov. Provet gick fortare än blixten och då gick jag och köpte snys i automaten. Efter det skulle _Samtliga_ 2:or samlas på skolgården för vandrig nånstans för att sen grilla o lira fotboll o sånt. Jag, Thim, Höga och Martin hade bojkott i tankarna men vi ville ändå höra vad dom hade att erbjuda så vi smög in bland buskarna för att inte bli upptäckta och därmed bli insyltade i vandringen, för att höra vad som stog på schemat. Idrottslärarens lovord var inget vi nappade på så vi bestämde oss för att bege oss och skyndade oss snabbt in på TumbaGrillen för en varsin stripslåda OCH DÅ helt plötsligt med ketchupflaskan i högsta hugg skymtar jag Idrottslärarna följt av alla 2:or komma, för att inte bli upptäckta ännu en gång, fick vi sticka huvudet under bordet och be för att inte lärarna skulle få syn på oss. Efter en stund lugnade allt sig och vi kunde i lugn och ro äta upp. Sen satte vi oss på tåget hem och Martin var sugen på Hölö så han åkte med till Thim. Senare hälsade dom på mig men dom var bara till besvär vill jag lova. Speciellt den smale. När dom drog käkade jag och sen var det dags för träning, vid 6 Kom Lollo (mamma till Eric) och hämtade mig. Eric skulle ner och skriva försäkringspapper eftersom han hade av båtbenet (=2 månaders gips) förra matchen och jag och Jens skulle träna. När vi kom ner fick vi veta att vi skulle träna med A-laget och deras tränare skrek till oss "Ställ in er på att det blir hårt" ABO JAG SVÄR jag var helt död efter alla övningar FYFAN. Sen fick vi köra 2 mål själva vi juniorer, fast alla var så sega efter tortyren innan så alla mest lalla runt, Då jag sökte spänning snodde jag bollen och började dribbla mellan Jens Friman och Mattias Forsander dom 2 mest hänsynslösa fotbollspelare jag någonsin skådat, visst kom man igenom men fick x antal stämplingar på foten, över knät och på låret och y antal sparkar bakifrån och över benen.Har märken överallt. Nu är jag hemma och nyss var Christian Kallio och Lucas Lans aka NejJagKanInteTränaJagSkaPlugga här och härja!


Nu ska jag läsa skönlitteratur mot min vilja


buy

Av erco - 21 maj 2007 18:13

Hej alla sexiga där ute (Hölöklanen från Tumba ler)


Vakna först runt halv sju och hjälpte åsa me frullen sen gick ja o la mig igen sjukt trött som jag var , det var ju omöjligt att somna när det är ljust när man går och lägger sig. Ska nog spika igen mina fönster. Timmar senare åkte ja in till skolan, lira fotboll på gympan och gjorde ett matteprov. Nu har jag en bunt papper att läsa på till idrottsprovet imorgon men först ska jag spela min dagliga dos av datorspel!


Cider Flingor Cashewnötter





















http://youtube.com/watch?v=P_TKpULdDvo

Av erco - 14 maj 2007 17:56

Idag kom jag i tid till Svenskalektionen och satt där i enoenhalv timme och hetsade Tullinge boys, fight uteblev. Sen Slevade vi makaroner och K-bullar innan vi än en gång begav oss till G-salen och spelade F-boll. Sen började gympan och där var det I-Bandy. Min trupp bestod av Tina "TennisTina" Nånting, Lucas "Spazz" Holm och Fanny "Spazz flickvän" Nånting. Först spöade vi Höglunds och Martins lag men den stora smällen kom i matchen efter då vi spöade Thims lag med Tennissiffror. Efter duschen drog vi till Ica och handlade Loka Smultron i väntan på det anpassade tåget. Nu är jag hemma och har precis bekantat mig med mitt Vice City gym på altanen.


Nån Ellen från Hägersten som skickar Kontaktannons-sms till mig. 


Kaffe CousCous Knäckebröd 

Av erco - 9 maj 2007 20:40

Ehm Onsdag.


Det är så här va att min dator är ur funktion och har därför inte kunnat skriva.


Idag Vaknade jag hos Åsa utvilad och inte alls speciellt morgontrött, flög upp ur sängen ur sängen och fick stå och tjata på Åsa i en kvart för att hon skulle vakna. Som vanligt. Efter 15 min fick jag nog och gick upp och fixade fram frukosten..5 minuter senare sprang jag in och väckte henne och fick klä på henne för att hon inte orkade. Sen gick vi tillsammans till skolan och Åsas släpande fötter var nära att få mig att missa tåget men jag fick dra henne med mig till Östertälje Station.

Där träffade jag Emma som vanligt och vi klev in på tåget och där satt 40 små ungar och käkade matsäck (?) och det stank!

I Skolan vare chill som vanligt satt på hamsterpaj hela dagen utan på rasten då vi spelade fotboll.  Väl hemma sov jag en stund och sen gick jag ner till Hölö IP för att träna 91-93 SJÄLV för att eric hade annat för sig. Det gick bra och jag känner verkligen vilken makt jag har över barnen. Nåväl nu ska jag plugga History!


Ses

typ

om

ett

tag 




Av erco - 2 maj 2007 22:54

Idag drog jag till sjukan igen för att röntga mina fötter, eftersom dom hade röntgat fel förra gången, Kom dit runt 10.30 fick gå in i "hytten" och sätta på mig nå jävla nattlinne som slutade parallellt med mina kalsonger. Kördes in i magnetröntgensmaskinen och somnade till Måns Zelmelövz stämma i hörlurarna man fick. Sen skulle jag röntgas vanligt och fick först sitta i typ en timme och vänta. Sen kom en förvirrad medelålders kvinna och hämtade mig och det tog typ en halvtimme för henne att fatta vad och hur hon skulle röntga, till slut bestlutade hon att röntga båda för säkerhets skull.

Gled till skolan sen satt av tiden och åkte hem och sov

2-3 timmar senare drog jag och Eric ner till Hölö IP där vi skulle träna P91-92 i fotbollen.


Milan slog United, Hoppas Liverpool och Milan bjuder på en minst lika spännande match som sist, om ni minns?

Puss.


fortsätt konversation från 123pw:s blogg

- erco <3 åsa säger (23:26):
okej
- erco <3 åsa säger (23:26):
envis
Pontus' säger (23:26):
inte alls..realistisk
- erco <3 åsa säger (23:27):
nej EN HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- erco <3 åsa säger (23:27):
OOOOOOOH OH OH OHHH
Pontus' säger (23:28):
du kastar in handduken va? vi är båda överrerns om att hockeyn är stendöd i jämförelse
- erco <3 åsa säger (23:28):
Nej jag kastar inte in den
Pontus' säger (23:28):
du blir oseriös...
- erco <3 åsa säger (23:28):
sportsligt sätt så är inte hockeyn död
- erco <3 åsa säger (23:28):
its burning baby
- erco <3 åsa säger (23:28):
burning
Pontus' säger (23:29):
nej sverige är bra i hockey..bra liga..visst men fortfarande så är den DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD
Pontus' säger (23:29):
smaka på det ordet, dööööööd
- erco <3 åsa säger (23:29):
du
- erco <3 åsa säger (23:29):
om
- erco <3 åsa säger (23:29):
du
- erco <3 åsa säger (23:29):
säger
- erco <3 åsa säger (23:29):
nånting
- erco <3 åsa säger (23:29):
dumt
- erco <3 åsa säger (23:29):
igen
- erco <3 åsa säger (23:29):

- erco <3 åsa säger (23:29):
kommer
- erco <3 åsa säger (23:29):
jag
- erco <3 åsa säger (23:29):
döda
- erco <3 åsa säger (23:29):
dig
Pontus' säger (23:30):
"är rädd..."
- erco <3 åsa säger (23:30):
"kokar"
Pontus' säger (23:30):
"kokar inte"
- erco <3 åsa säger (23:30):
asså
- erco <3 åsa säger (23:30):
jag kommer ta dig
- erco <3 åsa säger (23:31):
prassla ihop dig till en liten boll
- erco <3 åsa säger (23:31):
tugga lite på dig
Pontus' säger (23:31):
haha
Pontus' säger (23:31):
OJ
- erco <3 åsa säger (23:31):
kicka lite med dig
- erco <3 åsa säger (23:31):
sen dirr ner för tågbron vid tumba station
- erco <3 åsa säger (23:32):
så ska vi se vad som är dött
Pontus' säger (23:33):
oj
Pontus' säger (23:33):
berätta mer
- erco <3 åsa säger (23:33):
okej
- erco <3 åsa säger (23:33):
sen
- erco <3 åsa säger (23:33):
tänker jag gå in i ditt rum
- erco <3 åsa säger (23:33):
riva ner alla aik grejer och pryda med lite brynäs dekaler och byta ut alla dina möbler mot hockeypuckar
- erco <3 åsa säger (23:34):
byta ut din fatpipe mot en koho träklubba
Pontus' säger (23:34):
HAHAHAHA
- erco <3 åsa säger (23:35):
SÅ BLI SNÄLL
Pontus' säger (23:35):
hahhahhahaha
Pontus' säger (23:35):
men käft
- erco <3 åsa säger (23:36):
back to normal relation
- erco <3 åsa säger (23:36):
var du i skolan idag
Pontus' säger (23:37):
aa
Pontus' säger (23:37):
fan
Pontus' säger (23:38):
chelseas vicepresident dog igår
Pontus' säger (23:39):
eller
Pontus' säger (23:39):
jag va typ inte i skolan
Pontus' säger (23:39):
va där , sen åkte jag till östermalm helt ensam o plåtade tessinparken, sen till skolan vid 3 o sen fotboll sen hem
- erco <3 åsa säger (23:43):
jag säger ju det hela premier leauge är döende
- erco <3 åsa säger (23:43):
okej
Pontus' säger (23:43):
HAHAHHAA
Pontus' säger (23:43):
va tråkig du är
- erco <3 åsa säger (23:44):
jag vet att du tycker jag är rolig
Pontus' säger (23:45):
hahaha

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards