Direktlänk till inlägg 5 juli 2008

Hej

Av erco - 5 juli 2008 05:12

Var ett tag sen jag bloggade. Har inte saknat det. Alls. Men jag känner någon slags skyldighet till er besökare att ändå göra en uppdatering.


Senaste dagarna har jag inte gjort något specieltl. Badad tre dagar i rad. Jävligt skönt.


Förut (fredag) var jag, Thim och Björn nere i Trosa/Vagnhärad. Inte så kul kväll. Inte förns kl 12 kom vi ner, gick förbi tullen men där var det glest så vi satte oss på fyren en stund med alle & johanna. Efter ett tag visade det sig att vilsna förvirrade trosabarn ville slåss mot oss, makalöst humoristiskt. "1on1, NU" "Jag har stoppat potatis (POTATIS) i hans honda så den kommer ingen vart" o.s.v Efter ett tag gick vi ut från fyren, gick igenom folkmassan som stått där ute och väntat på oss, inte ett ord, inte en blick. När vi väl börjat åka iväg börjar de vifta me armarna och en kill springer och jagar bilen, varför vet jag inte. Samma fråga lär han ställa sig imorgon när han tittar sig i spegeln eftersom han vurpade 2 gånger och den sista var en riktig jävla faceplant så han slog tydligen ut en tand och skar upp hela hakan. 

Efter det började det hagla mobilsamtal och jag thim och björn var heta i 0156 området. Nu hade tydligen vi slagit ner killen som ramlat sig blodig...


Vi åkte iallfall in till Vagnhärad, kolla in på en dyngfest i typ 2 sekudner, åkte vidare, släppte av tjejerna och åkte hemåt. Vid OK i Vagnhärad stötte vi på sju stycken pojkar, bl.a den som ramlat. De hade tjatat på oss hela kvällen att dom ville reda ut allt så vi stannde vid dom och tog ett snack. Inget bråk bröt ut, ingen högoddsare direkt. Vi hade på känn att det enda dom skulle använda högernäven till var att skaka hand och ur munnen kom det inget annat än "men det är lugnt" "sorry iaf" "aja, men de e lugnt, hörs", vilket jag varken hånar eller klandrar dem för, då man var lika sugen på att slåss som att springa 5 stjärnor en kall försäsongsvår.  Var typ en kille som var lite stöddig annars var det rätt lugnt.

Vi skötte det hela snyggt helt enkelt. 

Än en gång har kvinnor vänt oss mot varandra Trosa/Vagnhärad

 
 
a

a

5 juli 2008 10:13

herregud vilken kväll alltså..

http://peckish.blogg.se

 
Ingen bild

Danne

7 juli 2008 18:27

jävlar va ni hölöbor verkar vara coola som har respekt i vagnhärad

 
Ingen bild

erco

7 juli 2008 21:00

"Danne". Hur tänker du nu?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av erco - 11 juli 2008 18:32

HÄR

Av erco - 9 juli 2008 02:48

Jag har gjort det nu.   Min nya blogg är http://ercoo.blogg.se   lägg märke till att det är 2 st o och inte ett   2 st O:n   Har ni kommit in på en blogg med fula färger och konstiga inlägg om tvångstankar och en psykskadad inneboende så är det inte...

Av erco - 8 juli 2008 00:31

BOLIBOMPA, BULLEN,ALLA SOMMARLOVSMORGON SÅSOM KLOAK OCH SALVE, 100 Kilo Godis, MYSTERIET På GREVEHOLM MED DET LÄSKIGA SKELETTET, DR SNUGGLES. TRASAN OCH BANARNE, RÄDDA JOPPE DÖD ELLER LEVANDE!!!!!!     FINNS SÅ MYCKET. KAN INTE LÄGGA UPP HUR MYCKET ...

Av erco - 7 juli 2008 21:24

Såg för övrigt Bajen-Norrköping nyss. Sjuk match. Bajen var makalöst bra i första....

Av erco - 7 juli 2008 21:03

Har nu, 1,5 år efter man lyssnade sönder det, börjat lyssna på my chemical romance the black parade igen. Många minnen tränger fram.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards