Alla inlägg under december 2007

Av erco - 28 december 2007 03:11

Hej!


Idag (igår) sov jag till 16.00 Jag fattar inte varför, men det var nog för att jag drömde en massa mysiga drömmar om en viss person. Eller för att jag var trött


Idag så var jag jättedum mot mitt bästa fan. Jag lurade henne tre gånger och hon var lika lättlurad varje gång. Jag undrar om hon tycker om mig lika mkt nu? Jag måste fråga.


Godnatt


Så skulle den vikarierande erco.bloggagratis.se krönikörskan summera min dag. Stämmer i stora drag.


Vaknade kl 16 i mamma och pappas säng med pontus.

Tydligen hade hunden (mina kusiners, som ja har i mitt rum över julen) smitit, jag fattade nada. Men som tur va hade min morbror fått tillbaka hunden, jobbig hund som öppnar dörrar, hade tydligen gjort helt sjuka saker uppe i Umeå där dom bor. Houdini.

Anyway jag och Pontus klev upp, gick ut på rummet och hade lite wiitournaments med min bror Jonte och Fabbe.

Sen drog alla icke-ercolinos, jag drog till mina kusiner som bor hos mina bortresta kusiner och spöade morbror i guitar hero och utklassade barnen i buzz, har aldrig känt mig mindre omtyckt av den familjen som då.


kollade lite referenser till den här bloggen (vad folk har sökt på t.ex google för att sen hamna på min blogg)

haha

"Wiberg tomte - tradera tallrik"

"Boll på båtbenet"




Vi syns! det gör vi väl inte men gåå iallfall


http://youtube.com/watch?v=2yrTNy3rXeQ




Av erco - 26 december 2007 15:33

You know what really grinds my gears?

that chick ont the floor.

That chick with all the little outfits

jumping around ther on the floor

half naked whit your little outfits

you know

your up there jumping around, and I'm  just sitting here with my beer 

so..

you know, what am i suppose to do?

what do you..what do you want?

you know

are we gonna go out?

its that what your tryin to? why..why you dancing around?

throwing those things all over my face 

huh?

what do you want?

TELL ME WHAT YOU WANT!

well i tell you what you want, YOU WANT NOTHING

You want nothing, allright?

because we all know that no women anywhere wants to have sex with anyone.






Juldagen igår.

Jag Björn och P tog bilen till stockholm, yra runt i 100 år efter en parkeringsplats, fann en till slut, klev ur bilen och började go mot vanilla där även pontus kusin med kompisar var. Men..men men men när vi hade ställt oss i kön kom Pontus på at han hade glömt sitt leg i Hölö. Såå vi körde honom till centralen så åkte han hem till Paulina, jag och björn drog till K-15, sen vid 2 typ drog vi till södertälje, björn skulle äta kebab. När vi kom fram till kebaben var det kö ut genom dörren men Björn ställde sig ändå. Sen åkte vi hem till mig och körde wii till 06.30. 



Av erco - 17 december 2007 22:47

Kort om helgen


Fredag:

Luciainnebandy i Hölö.

Längesen man var där sist, många minnen väcktes till liv så fort man klev klev in genom dörren. Måste ändå säga att varumärket "Gårn" sjunkit i värde sen den utsökta årgången 1989 (finns säkert några mobbade undantag) inte längre besöker placet. Satt på läktarplats och följde lagen mina kompisar lirade i. Inget av lagen lyckades vidare bra så vi åkte hem hyfsat tidigt, drog till Pontus drack en massa rysk fulöl och gick hem och sov.



Lördag:

Vagnhärad.

Åkte till Gabriel, pontuspatajockkegabbe la sig i jacuzzin och drack öl medans ja la mig i soffan och kollade film med storerbror Alex. Senare åkte vi ner till Vagnhärad där nakenfest var utlovad, då majoriteten inte höll vad de lovade lämnade vissa stället ganska kvickt och några stannade. Till slut var det bara jag, Alex och Jhon kvar med tjej0rna och till slut var det bara jag kvar, som tur var somnade jag, annars vet jag inte vad som hade hänt..


Orkar inte skrivar mer ska skruva isär min dator och fixa min fuckingcdläsare


Till mitt bästa fan någonsin: (K)



fredags

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards