Direktlänk till inlägg 28 december 2007

Va fan har Bahamas med det här att göra?

Av erco - 28 december 2007 03:11

Hej!


Idag (igår) sov jag till 16.00 Jag fattar inte varför, men det var nog för att jag drömde en massa mysiga drömmar om en viss person. Eller för att jag var trött


Idag så var jag jättedum mot mitt bästa fan. Jag lurade henne tre gånger och hon var lika lättlurad varje gång. Jag undrar om hon tycker om mig lika mkt nu? Jag måste fråga.


Godnatt


Så skulle den vikarierande erco.bloggagratis.se krönikörskan summera min dag. Stämmer i stora drag.


Vaknade kl 16 i mamma och pappas säng med pontus.

Tydligen hade hunden (mina kusiners, som ja har i mitt rum över julen) smitit, jag fattade nada. Men som tur va hade min morbror fått tillbaka hunden, jobbig hund som öppnar dörrar, hade tydligen gjort helt sjuka saker uppe i Umeå där dom bor. Houdini.

Anyway jag och Pontus klev upp, gick ut på rummet och hade lite wiitournaments med min bror Jonte och Fabbe.

Sen drog alla icke-ercolinos, jag drog till mina kusiner som bor hos mina bortresta kusiner och spöade morbror i guitar hero och utklassade barnen i buzz, har aldrig känt mig mindre omtyckt av den familjen som då.


kollade lite referenser till den här bloggen (vad folk har sökt på t.ex google för att sen hamna på min blogg)

haha

"Wiberg tomte - tradera tallrik"

"Boll på båtbenet"




Vi syns! det gör vi väl inte men gåå iallfall


http://youtube.com/watch?v=2yrTNy3rXeQ




 
 
Ingen bild

S-nosen

1 januari 2008 20:02

Uppdatera rååå (k)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av erco - 11 juli 2008 18:32

HÄR

Av erco - 9 juli 2008 02:48

Jag har gjort det nu.   Min nya blogg är http://ercoo.blogg.se   lägg märke till att det är 2 st o och inte ett   2 st O:n   Har ni kommit in på en blogg med fula färger och konstiga inlägg om tvångstankar och en psykskadad inneboende så är det inte...

Av erco - 8 juli 2008 00:31

BOLIBOMPA, BULLEN,ALLA SOMMARLOVSMORGON SÅSOM KLOAK OCH SALVE, 100 Kilo Godis, MYSTERIET På GREVEHOLM MED DET LÄSKIGA SKELETTET, DR SNUGGLES. TRASAN OCH BANARNE, RÄDDA JOPPE DÖD ELLER LEVANDE!!!!!!     FINNS SÅ MYCKET. KAN INTE LÄGGA UPP HUR MYCKET ...

Av erco - 7 juli 2008 21:24

Såg för övrigt Bajen-Norrköping nyss. Sjuk match. Bajen var makalöst bra i första....

Av erco - 7 juli 2008 21:03

Har nu, 1,5 år efter man lyssnade sönder det, börjat lyssna på my chemical romance the black parade igen. Många minnen tränger fram.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards