Alla inlägg under oktober 2007

Av erco - 10 oktober 2007 20:17

Loggade in på min lunarstorm som visade sig vara en riktig guldgruva.


Här är några urdrag ur min mystiska dagbok :





"Tjenare wiberg..häng me Fiskgjusen Ossian på en svängom!"


 "Och hackspeten benny"



"Tja Wiberg e de bra eller? du välkommen till Ugglan Kaspers lilla hytt!"



"jag heter Pelle Soth’o’na..välkommern till min värld"






 Orkar inte leta fram mer det var hur många inlägg som helst



Kan berätta kort om min dag.


*Åkte buss och tåg till skolan med Chrille Kallio och Micke Löfström

*Hade Matte och jag och Ashur blev kära i varandra
*Slutade

*Sålde fonder på swedbank

*Träffade mamma i Södertälje

*Köpte en tshirt på ninves

*Drev runt på stan och skickade bögsms med Ashur

*Kom hem

*Sov middag

*Såg Pimpim spöa skiten ur argentinaren med ett massivt publikstöd i rödvita tröjor

*Skrev i min blogg 


Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards