Alla inlägg under maj 2008

Av erco - 30 maj 2008 17:33

Tänker blogga om min underbara studenttag så fort jag fått tag i allt bild och film-material jag vill dela med mig av.


Av erco - 29 maj 2008 00:03

Hej.


Skön dag idag, fint väder, lagom mycket studentfix, match och vinst 7-1 och snart ska jag lägga mig i sägen i tankarna om att jag ska vakna och ta studenten. Mycket trevligt.


cya



Av erco - 25 maj 2008 16:29

När Marcus var liten så kollade alla hans kompisar på Teletubbies. Alla utom han. Hans far var emot reklamfinansierade tv-kanaler så han hade ordnat ett stort utbud med ickereklamfinansierade tvkanaler utöver svt. Marcus satt förtvivlad varje morgon och bläddrade igenom tvkanalerna för att hitta ett barnprogram som föll honom i smaken och en dag fann han ett. Happy tree friends.  Den dagen sägs vara startskottet till Marcus karriär som seriemördare.


Av erco - 25 maj 2008 15:24

I Fredags var vi ett jävla gäng hemma hos Pontus, tror inte karln själv hade koll på hur många som var där men kul var det. För det mesta. Jag fick iallfall något psykbryt mot slutet som resulterade i att jag beslöt mig för att gå hem, det tog två timmar och jag blev jagad av kossor. En upplevelse.


I Lördags var vi hos Alex och grillade några killar, det var trevligt. VI blev kvar där hela kvällen sen, ingen orkade knappt resa på sig efter vi tryckt i oss all mat.


Nu ska jag klippa mer gräs, det förtjänar jag.


Av erco - 23 maj 2008 16:58

Sex dagar kvar! Noll skoldagar kvar!

GRADUATION 

Av erco - 23 maj 2008 13:10

Bara någon timme kvar på min sista skoldag i Tumba Gymnasium, sen får vi gå hemma och vänta tills torsdag då vi tar studenten.

:D:D::D::D:D:D:D::D:D 

Av erco - 22 maj 2008 23:21

Här är Thim, bara några sekunder innan hans mytomspunna snyggast.se image försvinner. Men han är glad ändå, Full och glad. Riktigt full bör tillägas.

Av erco - 21 maj 2008 15:58

Jag har en sådan ångest över att jag inte har tagit körkortet än, gjorde ju liksom teorin förra året i september men har knappt kört något, har dock varit duktig och bokat lektioner nu. Om jag inte tar körkortet innan september så måte ja göra om allt, teorin och skit. Då dör jag.

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards