Alla inlägg under augusti 2007

Av erco - 16 augusti 2007 03:02

om exakt 24 timmar åker vi till arlanda

TJA

Av erco - 9 augusti 2007 19:08

Min Torsdag.


Vaknade upp runt 10 i morse sittandes i bara kalsonger i min datorstol. Vände mig direkt mot sängen och såg att Wiberg inte var kvar i sängen vilket var ett glädjebesked då inte en frisk människa står ut med att sova i samma säng som honom. Så jag gick och la mig nån timme till tills mamma kom och väckte mig och sa att någon elektriker skulle göra något hos oss och att elen skulle vara död i en kvart. Så jag gick upp och tänkte göra i ordning en riktig superfrulle men eftersom jag inte kunde använda varken brödrost eller toastjärn eller liknande så fick jag vänta, men efter en kvarts väntetid svalnade min hunger så jag gick och borstade gaddarna istället. Sen satt jag mest framör datorn hela dagen och terroriserades som vanligt av 100 samtal från Wiberg som har tråkigt på jobbet och vill dela med sig. Runt 5 ringer han igen och vill ha snus så ja får traska ner till kondis. 

Halvägs framme möter jag honom och ser att han som vanligt har rotat bland mina kläder och tagit det första bästa som fallit honom i smaken, idag var det en tröja. Hela hemvägen gick han och tjatade om att jag skulle lämna mina nyclar ute så att han kunde få vara i mitt rum medans jag tränade fotboll, och när han skulle komma hem till mig skulle det finnas cigg, saft och sängen skulle vara bäddad. Enough.


Kort sagt, jag tycker om Pontus Wiberg.





  



FAN VAD JAG VILL VARA I GNESTA ISHALL JUST NU

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards