Alla inlägg under juni 2007

Av erco - 24 juni 2007 02:59

Amatörafton


Runt 5 snåret droppade wiberg in hos mig och efter vi gått till Thim och fixat dricka så gick vi till bussen, på bussen träffade vi hölös most famous alagare (vi från hölö vet vem) och vi fick sitta och lyssna på honom och hans sexistiska skämt i 42 minuter innan vi var framme i Södertälje och började promenera till Tomas Axelsson, På vägen mötte vi upp Adam med sina pojkar. Väl hos Axelsson bjöds det på det ena och det andra och efter en timmes telefonringande och festletande så gick vi ut på bakgården där alla Tomas grannar hade fest. Först skrek dom bara om att dom ville låna gitarr men till slut lugnade dom ner sig och vi kom bra överens. Tomas blev kär i sin granne som han spanat in från balkongen varje dag, samma tjej som jag kallade Ulla skoog och hon blev galen på mig. Pontus fick en vän för livet, Benge. Sen visade sig att Benge trummat för Oasis på Globen för flera år sen, jag har aldrig sett pontus så LYYYRISK. När en av dom sen uppmärksammade att vi hade en champagneflaska som vi passade runt så undrade dom vad vi firade, jag svarade snabbt och sa att Pontus fyllde 18 år (som han inte gjorde) och som vanligt så sprutar jag förmåner över Pontus. Pontus fick blommor öl och pengar, snorungen. Efter ett tag fick vi höra kommentarer som "Nej nu har det här gått för långt" och "Du mitt tålamod är snart slut". Sååå då knallade vi ner till stan för att ta en buss någonstans men när vi nådde köpmangatan så lockade texas lucky star öl så vi smet in där en stund men efter ett tag så splittrades alla Pontus åkte till järna för att träffa paulina och jag träffade åsa och wasta mina sista pengs på donken. Det var allt gott folk. 



Popunontotusos vovadod fofanon vovilollol dodu? 


Nu ska jag lägga mig brevid Åsa


TJAAAAAAAAAAAA

Av erco - 19 juni 2007 00:07

Måndag.

Sov bort halva dagen p.g.a att jag än en gång inte kunde sova på natten p.g.a av allt ljus och somnade 8 på morgonen, måste införskaffa mig 2 rullgardiner. Åt frukosts sen kom Thim så gick vi till kondis och köpte tobak. Efter det var det middag och efter det drog jag och Thim ner till IP och slog lite bollar. Efter det stack vi till Höglund och iaktog han och Mattias datorspelande. Lite senare fick vi med dom ner till IP och även deras mindre bröder. Runt midnatt stack vi därifrån p.g.a all FOG. Nu ska jag fan hinna somna innan det blir ljust och fåglarna börjar gapa.


Tja!









Världens bästa snutt ur världens bästa film


http://youtube.com/watch?v=iC9ozvtKxtk

Av erco - 18 juni 2007 01:21

Idag vaknade jag vid sidan av pontus som kom hem till mig inatt p.g.a brist på underhållning. Efter frukost stack han men senare på kvällen runt 20 kom jag till honom och spöade honom med 4-1 i FIFA (Italien-Argentina) innan Thim kom hem från Danmark. När vi sen skulle gå hoppade jag och Thim på pontus i sängen så att sängen paja. Nu Vill Pontus ut och gå promenad, han måste verkligen vantrivas hemma hos sig....................


:) 

Av erco - 17 juni 2007 00:50

Idag var jag hos Åsa hela dagen och det var underbart, kände mig som en riktig man när hon servade mig med mat och drinkar etc. Hela dagen. Vid 10 kom jag hem till Hölö då gick jag till Björn där det var en massa pojkar. Efter ett tag drog jag hem och nu sitter jag här och kollar lite Britians got talent

Den här: http://www.youtube.com/watch?v=i0dzZTPWrSM

GÅSHUD OCH TÅRAR-I-ÖGONEN VARNING, SHIT.



Aja sleep tight underbara människor. puss

Av erco - 12 juni 2007 15:41

Lite sent men


Fredag.

Skolavslutning, Fikade med lärarna fick betygen och hade avslutning i aulan. Började med att 4 brudar stog och porra sig med stolar till lady marmelad sen fick vi se nåt sjukt: http://youtube.com/watch?v=QN5Oxi9BkkU

Helt oväntat. Hemma runt 12 och då lirade vi fotboll som vanligt nere på IP. Sen på kvällen grillade vi lite hos Thim och jag slog alla i fotbollsspelet. Sen åkte vi in på stan drog i oss lite på Texas sen vidare till Brunnsäng och Daniella Claesson. Sen åkte jag hem till Åsa och sov.


Lördag.

Åkte hem från Åsa runt 12 kom hem och åkte direkt till aspen och lekte sjörövare i vattnet. Sen kom Lans och Thim till mig med ölpåsar och vi var hemma hos mig i nån timme och drack öl och kasta pil. Sen drog vi ner till Trosa och tullen, orkar inte berätta om allt.




(#)

Av erco - 8 juni 2007 00:30

SOMMAR LOV SNART

Av erco - 4 juni 2007 21:44

Idag åkte jag in till stan runt 11 och rehabiliterade foten. När jag var klar ville min sjukgymnast ha ett möte men han hade inte tid förns typ en timme så jag fick underhålla mig själv som han kallade det. Och det gjorde jag. Tränade varenda lilla muskel och sprang bort 800 pizzor på rullbandet. Efter det gick jag en sväng på stan. Gick in på mq, gick ut med en sherman tshirt och ett par björnborg jalingar. Gick in på Stadium gick ut med en fotboll. Gick in på Åhlens gick ut med ett par hörlurar. Gick in på Konsum gick ut med en Ramlösa. Gick in på bussen gick av i Hölö. Hela dagen har jag mest pluggat och strax ska jag till Åsa för att göra klart resten med hennes hjälp. Känns som jag borde utnyttjat hennes kunskaper oftare nu när jag tänker efter.


Men. hejdå

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards