Alla inlägg under juni 2007

Av erco - 3 juni 2007 22:56

Så här upplevde jag min helg


Fredag morgon, Jag åker till skolan får veta betyget i ett ämne sen var det slut, känndes onödigt att ens åka dit, Men vi gjorde någonting av dagen och spelade fotboll till cirkus kl 14. Efter det åkte jag hem och ikväll skulle vi gå ut, Jag, Thim och alla andra skolm8:s. En och en började alla droppa av och det känndes som om allt skulle gå åt helvete. Men det ordnade sig och hastigt och lustigt så tog jag och Thim halv åtta bussen in mot SSK. Då vi inte hade tid med förkrök innan så fick vi tragiskt nog dra i oss så mycket som möjligt på bussen. I Järna hoppade vi på tåget och träffade Martin som skulle med ut. Ett par öl senare drog vi oss mot texas för att få i oss tillräckligt. Där träffade vi Anna Linda Linda och Erica (Hon med garvet). Där hände inte så mycket, jag och thim tjuvade med medtagna öl och martin spelade bort pengar på blackjacken. Nu var det dags för TK så vi drog dit men till min förvåning så kom jag inte in. Vakten sa bara "Gå, Gå och ät". Jag förstod inte om han tyckte jag såg hungrig ut och var rädd för att jag skulle tugga sönder deras inredning eller om jag skulle nyktra till genom mat.  Så alla gick vi därifrån för att avakta lite och ett tag efter försökte vi igen men det funkade inte då heller, jag var tydligen fortfarande hungrig. Då fick jag nog så jag gick till Kebabhouse med Thim och Martin och slukade en tallrik. Sen gick vi tillbaka och då var det en jävla kö där bl.a Åsas syster Malin stog. Helt plötsligt märkte jag att jag stog själv i den där kön men jag orkade inte tänka på det så jag stog kvar. Sen kom Martin ut på gatan och vinkade så jag gick till han och dom hade hamnat först i kön bredvid Koski tror jag att det var och då kom jag in! Väl där inne träffade jag Lucas Lans och Tim Calmegård bl.a Efter ett lite öl till och en massa laxdans så blev jag utslängd helt utan anledning enligt mitt och andras tycke. Jag Thim och Lans var inne på toan och gjorde nånting så gick jag ut där, så mötte jag en vakt som sa "du åker ut". Då sa jag " vi tar det där uppe" Så stog vi där och tjafsade aslänge och han sa "mina övermän var på toaletten när ni var där och dom sa att du var för full och jag måste lyda dom" Det var inte en käft förutom vi 3 på toaletten lilla gubben. Aja till slut insåg jag att jag inte hade någonting att sätta emot den där Jä*¤#%¤#"&"%&¤&"¤&%!" vakten så jag gick ut gick mot bussarna men så träffade jag Bosse som skjussade mig till Östertälje. Så jag gick hem till Åsa och somna. 

(Ni får ta hänsyn till eventuella fel då mitt minne är lite dimmigt från den kvällen) 


Lördag:


Vaknade tidigt på morgonen med den där obehagliga känslan i munnen. Gick upp och drack vatten och skaka liv i Åsa. Efter ett tag skulle Åsa iväg så jag satte mig ute på den soliga terassen och läste DN. Sen mekade jag lite dator med Åsas pappa och sen kom Åsa tillbaka. Idag skulle jag kolla på Åsas dansuppvisning, det ända jag visste var att dom skulle dansa till "sexy back" så jag tänkte "Fan vad schysst, ett par lättklädda ungdomar dansandes till sexy back kan inte sluta illa" Så jag tackade ja till att åka dit att kolla. 

MEN  När jag väl kom dit så visade det sig att det var en 2 timmars show och Åsa skulle dansa till en låt, SIST. Så jag satt där i Västergårds svettiga aula helt Solo och kollade först på någon dötrist musikal och störde mig så in i helvete på 2 killar som trodde dom var Tommy Körberg och Linus Wahlgren. Aja till slut tog det slut och då skulle jag först kolla på massa småknoddar dansa in i varandra och snubbla över varandra tills det till slut var Åsas tur. Det var helt ok och Åsa var duktig men jag har sett sexigare danser i mitt sovrum. AJA som grädde på moset så ville åsa Gå ner på stan för att det var så HIIIIMLA MYSIGT VÄDER OCH ROMANTISKT ATT PROMENERA. Äntligen Hemma hos Åsa igen och Nu var det Sverige-Danmark i tankarna. Medans Åsa lagade Tacos så satt jag och kollade på försnacket och lagom till Elmanders 1-0 serverades den utsökta maten. 3-0 blev 3-3 som till slut blev 3-0 igen, En Rolig match att se på men den skulle vara roligare om Ljungberg fick rulla in den där 4-3 Straffen. Jävla danskjävlar. Jaja kl 12 ungefär åkte jag och Åsa till Hölö och sov.


Söndag

 Vaknade kl 8 av nån konstig anledning så jag och Åsa gick in och åt lite frukost. Sen gick vi och la oss igen för jag skulle lira match och hade slaggat för lite. kl 12 nångång kom Wiberg hit som skulle sällskapa Åsa och kolla på min match och samtidigt kom Eric som drog med mig till Grillen där Rainer Friman skulle köra ner oss till Vallen. Matchen vann vi med 9-1 (1-1 i första halvlek) mot Tystberga och jag gick från plan mållös, dock spelade jag Nästan bara i första halvleken då Tystberga forfarande hade någonting att sätta emot och det målet assade jag till. Men nej jag är inte nöjd, och fan att mina fötter inte ska göra som jag vill, det är ett år sen jag bröt den nu och den är fortfarande helt fUCKTAPP.  Efter matchen gick Jag och Åsa ner till Grillen och käkade och när jag skulle beställa en öl till maten så fick hon i kassan fnatt och skrek "NÄMEN HAR DU FYLLT 18??? ÄRE SANT?!!?!?"

Som om hon kände mig jättebra, jag har inte haft en enda konversation med henne som inte handlar om mat. Vi satte oss ute och åt och där satt även Alex Nordlindh och Alfons. Efter krubbet så spelade jag och Åsa fotboll på min tomt i en timme typ, innan den här dagen har åsa vägrat att ens kollat på en boll i min närvaro men nu sprack bubblan och hon var som en 5åring igen. Tyvärr råkade jag få till ett felskott som flög över häcken och landade någonstans på någonst tomt, Vi hittade den inte iallafall. Slut på det roliga sa jag och sen gjorde vi ingenting nämnvärt och nu sitter jag här och skriver överdrivet mycket fast jag egentligen borde läsa min jävla bok som jag måste skriva romananalys om på Tisdag. 


Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards