Alla inlägg under mars 2007

Av erco - 31 mars 2007 17:04

En mycket bra dag*Rehabiliterade*Powerbreakfast på sibylla*Såg Christian Kallio agera butiksbiträde*åkte hem igenÅkte in till Hockeymatchen vid halv sex efter timar av fundersamhet. Något jag absolut inte ångrar. Seger + att björklöven fick lika mot Malmö gör att vi "bara" behöver vinna mot löven imorrn! Fett mysigt att alla stannade kvar och kollade på malmö-löven sudden efter matchen. Tror vi blev gladare när den slutsignalen gick än alla våra 5 mål tillsammans. Nu äre Lööördag och jag har precis åkt buss med Jhon och en läskig chineseunge. Här är dagens

Av erco - 29 mars 2007 21:31

Igår var det onsdag och mediadag och vi hade chickybits for lunch.Idag är det Torsdag och jag började dagen med att skåda en i vanligt fall sansad lärare dunka näven i bordet i ren ilska riktad mot skolverket. Oj, tänkte jag. Va arg hon blev.Sen var det mediadag resten av dagen och som vanligt var våran HouseDJ Sarah Husberg på plats och bjöd idag på några sköna Patrik Isaksson mixtapes. På lunchen var det som vanligt något jippo och idag var det kareoke och tävlingar. Efter brutala mordhot av en av arrangörerna Sebastian aka token så deltog jag i en music quizz och tror att jag har iaf en 80%ig vinstchans. Men i det stora hela så satt jag mest och trumma på Emmas huvud. Men inget huvud är skönare att trumma på än Åsas. Efter skolan käka ja våfflor och drog ner på Hölö IP med ett skönt handplockat gäng och lirade fotboll. Nämnvärt är att Eric var sämst och att höglund har en underskattad bössa. Glömde att säga att jag just nu i detta skrivande befinner mig i början av mitt påsklov. Känns bra. Sverige torskade ju som alla vet igår. Här är orsaken enligt svenskfotboll.se"Förlust med 2-1 i Belfast, tappad ledning i EM-tabellen. Ingen bra onsdag för Sverige. Trösten är att vi sällan spelar bra matcher i mars, och juni är nästa datum då vi möter Danmark och Island."Här kommer dagens bild. En gammal klassiker av en skön kille som åker Rodel tror jag att det är. Mattias Ek, En storslagen komiker. Föresten, kolla våran hemsida från nån gång på högstadiet HAHA www.freewebs.com/ercopussek och om det skulle råka vara någon potentiell arbetsgivare här inom grafisk kommunikation här är min portfolio http://gk.grace.se/mp05g/erco/Nu till bilden:

Av erco - 27 mars 2007 14:56

Igår var en till 99% hor bra dagFörst kom jag till skolan kl 10 så kom Ashur tror jag det var och sa att våran Svenska var inställt och de var min ända lektion idag. Så jag, Thim, Höga, Martin, Philip, Jonas & Ashur begav oss till idrottshuset och spelade fotboll till klockan 12.30,,, Noterbart är att:*Ashur, Thim och Erco glänste då de vann varje internmatch*(pärm)Martin Larson kan vara den sämsta fotbollsspelaren i Sverige.Sen åkte jag till Södertälje.Träffade sjukgymnastenGarvade åt min brorsa på hans praoRingde EricTräffa EricJag och Eric drog och käka och seeen drog vi ner till maren, köpte varsin strawberry white och hade en mysig böghög på bryggan. Efter ett tag kom Gold och bidrog med en kroppsdel. Efter en kanske timmes avkoppling kom ohyran Anna&Linda och tjatade som vanligt desperata om dom fick hänga med oss. Då dom hade cigg och glass att erbjuda fick dom slå sig ner eftersom vi ändå skulle dra till hockeyn nästan direkt.Hockey. Riktigt rolig hockeymatch tråkigt bara att en viss domare Sjöberg ska förstöra allt. Vet int varför alla domare har något emot Södertälje, kanske Sjöberg hade någon relation med killen i statoil macken som blev "rånad" av södertäljesupportrar. Vad kan dom ha tagit liksom? Glykoldunkar och Absolute summer 2001 skivor.Nåväl 2 poäng är bättre än 0 men jag är grymt besviken och jag slipper äta upp min hatt.Såg även 123-sune på matchen med Sebbe kallio som i sin hade hela syskonskaran med sig. Så dagens dåliga procent hittar vi i sista 10 av sista perioden då Tälje skjuter 2tusen skott och bögmålvakten får allt på sig. Och skulle jag inte gått på hockeyn utan på mitt lagfoto istället så hade jag inte missat brasilen, IRL.cirka 22.30 Kom jag till Åsa och sen är det bara svart.Idag är det Tisdag och vi fick sluta 11.45 idag. Hemma byggde jag först ihop en gymmaskin och nu ska ja fan sova.Ikväll kommer Åsa och då ska jag trumma på hennes huvud.Hejdå

Av erco - 25 mars 2007 23:13

Nu vågar jag äntligen börja skriva blog igen nu när PontusW gör det. Även Björns blog inspirerade mig?Ska summera helgen. toffelhelgen.Fredag. Släktnånting till kanske 21. 3 chipspåsar senare klockan halv ett körde far min in mig till Östertälje där jag lovade att ligga naken och vänta på Åsa när hon skulle komma hem från krogen, när hon väl kom låg jag och läste körkortsteori och spelade tetris på mobilen. Men hon gick igång på det också.Lördag förmiddag var en av de nervösaste förmiddagarna jag upplevt då jag gick i väntan på Åsas släkt som skulle fira hennes birthday, helt i onödan. Skön släkt, skönare farfar. runt 10 snåret ringer än uppspelt Pontus: "GISSA VEM JAG ÄR PÅ VÄG ATT MÖTA". Men han var mer intresserad av Åsas raggningstips än mina gratulationer. Dagens höjdare var ändå när Åsa blev nekad att köpa snus till mig fast hon hade leg, "du får inte" HEHEHEHEHESöndag fortfarande hos Åsa till klockan typ sjyy då jag åkte hem och lirade UefaChampionsleauge07 med Eric, vi var sämst. Jävla horspel. Fick sparken som Romas tränare fast jag värvat Ronaldinho, Coupet, Zambrotta, Grosso, Thuram, Nedved, Schneider, Gerrard, Carew. Föresten så var det längesen 123-pontusw ställde till med FIFA kväll. Skärpning P. Imorgon är horbra dag. Det ända kassa är att jag missar Martin alias handbollsexpertens lektion. Han ska hålla i handbollen på vår gympalektion ville inte missa det men måste för att jag ska till en 1337leethaXXOr^ sjukgymnast som jag har väntat aslänge på. Sen ska jag har ju typ 6 timmar på mig tills hockeyn börjar så först ska jag gå till lunapizzerian och garva åt min brorsa som praoar där. Sen får ja väl dra till Gold å titta OC med hans lillesyster tills han slutar. Säger som Sacha : JätteroligtVinner inte tälje mot Malmö imorgon så ska jag äta upp min hatt.På återséende

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards