Alla inlägg under april 2007

18

Av erco - 27 april 2007 16:59

Fyllde år igår :p:P:P:P:Pp.p:P.p

Dagen började åt helvete, missade bussen och när ja kom hem igen märkte jag att ja tappat en dosa snus för jag hade visst ett hål i bakfickan. Nåväl kom till skolan en timme försent och då började eländet igen, Vi skulle på utflykt till Tumba bruk och få göra egna papper. När vi väl kom dit så hade dom typ glömt oss så allt var oförberett, sen kom en virrig guide in och började fixa..först satt han i en kontakt i väggen så att en borr gick igång som höll på att mörda halva klassen, sen skulle han blanda nåt lump vatten och blötte ner hela klassen och sig själv. Sen fick vi trycka våra jävla papper så alla trodde äntligen att vi skulle få åka hem, men NEJ de fanns en till våning i det där huset. Så vi fick gå upp och lyssna på honom i en timme till om sedlar och sedeltryck. Efter det vände vinden. Jag, Jeron och Höga drog till Tumba Grillen och tröck i oss Hamburgare med tillbehör. Sen gick vi tillbaka till klassrummet och jag satt mest och trotsa Emma som vanligt. På bussen hem satt Eric Söderström och tjatade på mig att jag skulle träna och att vi skulle ta en öl på Grillen. Så vi gick till Grillen men Eric fick inte dricka och jag pallade inte att dricka själv så jag köpte varsin 3,5 till oss på Kondis, Eric Däcka, jag spydde. Sen tränade jag (Ja, jag tränar på min födelsedag) och efter träningen frågade Alex "ska vi inte sjunga för Erco" men då skrek Tränaren "TV PUCKS HÖÖÖÖG" och så slängde han sig på mig och tätt efter resten av laget, så i 18-19 painfulla sekunder låg jag där underst och njöt, jag bara njöt. En tråkig nyhet är att jag än en gång hade så där ont i benen igen så jag fick stå i mål hela träningen. Tror jag har Benhinneinflamation och det _SUGER_

Efter träningen kom Åsa och det sög inte.


Idag Fredag gjorde jag inte ett piss..satt av en photoshop lektion och smet efter provet med Höglund. När jag kom hem var jag sjukt trött och satte mig i datorstolen ,lutade mig tillbaka och somna. Nu är kl 17 och jag har 0 planer inför kvällen..tänker nog inte gå på nån mösspåtagningsfest iallafall. Att det ska vara ett sånt jävla ståhej över att några ska ta på sig en ful mössa det fattar jag inte. Snart kommer mina cousins från Umeå det blir trevligt. Trevligt Trevligt.


Torsdag 4 oktober SSK-Linköping   GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Av erco - 22 april 2007 23:39

07.12 Fredag morgon satt jag med Thim & Höglund på väg till skolan, väl där blev vi utskickade på vår ända lektion då vi saknade brist på motivation. Höga drog hem och jag och Thim satt oss på läktaren med Ballen och kollade fotbollsturneringen i skolan, kul var det. Först hoppa en keeper in i målet och blev invalid i ryggen så ambulansen kom, sen kom kvarstfinalerna och med dom kom känslorna, så fort spelarna började putta lite på varandra så sprang hela Alby & Norsborg in på plan och skapade kaos, till slut fick dom blåsa hela turneringen p.g.a allt chaos. Väl hemma sen fick jag börja panikpacka min väska till träningslägret jag skulle ha. Jag lans eric och alex kom fram och vi fick själva välja rum så vi tog rum nr 4 och packa upp lite saker och drog ut och skjöt lite. Sen gick vi in igen då det serverades wasamackor och bananas. Sen tränade vi i 224m/s motvind. Kvällen innehöll mer slag än laganda främst inblandade var vi i rum 4 och Bosnierna/Kroaterna som hade fått förstärkning genom en Boxare från Tystberga. Kvällens mest slagna blev lans då han först fick spö av oss i rummet och sen skickade vi in honom i Kroaterna/bosniernas rum och sa "här får ni lite kött". 10 minuter senare kom lans in igen i vårt rum och visade oss att han fortfarande var ett spasmerbarn då han gick lös på allihopa. Nu hade även Gabriel anlänt och vi bestämde oss för att alliera oss och spöa bosnierna/kroaterna det slutade med en bula i Ivans panna och en blodig lanskäft. Sen somnade alla plötsligt så jag Eric och Lans begav oss ut i samlingsrummet och spelade Texas om snusprillor. På morgonen sen serverades det efterlängtad frukost och sen hade vi 2 träningar, 1 med bara fasta situationer och 1 med en timmer LÖPA. Trött i alla kroppsdelar satt jag i Sussi Öhmans bil hem och Nu var det fest i tankarna.

19.15 Satt jag, Wiberg & Fredrik Karlsson på bussen mot Östertälje. Inte så mycket att säga om festen, den hade sina glimtar. Åsa also known as min älskling stog för festen och allt var kontrollerat tills det kom för många objudna och både mobiler och skor försvann. Själv somnade jag i en Ghandi ställning vid Micke Lindgrens fötter.


Lördagens....


Mest omtyckte : Gabriel


Besvikelse : Klara & Wibergs överraskning


Överkörning : Ronja med gunghästen över Ercos fot


Lärare : Gabriel som betygsatte mina och Björns dipmängder när vi käka  chips


"det var inte igår" : Tommy Idh


LivetenligtRosaVillelookalike : Erco


Fylleramsa : "Vi hatar Norrvrå"


"det var inte igår" 2 : Magnus Somp


Datortekniker : Erco


Bekännelse : Emma - "Jag är Ercos Mamma"


Andedräkt : Alex


Nervösaste : Malin Henlöv


Besvikelse 2 : Micke kom utan blåa fisken.


Ventriloanhängare : Horbjoern


Sötaste : Åsa Henlöv




Hela Söndagen spenderade jag med Åsa und das schmekt! <3








Av erco - 18 april 2007 10:41

Idag under lunchen hade vi hölöpoikar sett fram emot att se Thim göra sitt direktsända program på plattskärmarna men så blev det inte så vi fick gå till bnc huset och titta, väl där var de inge ljud på teven så både jag och pontus o höglund (och emma) försökte få igång det och när det var min tur så fifflade jag bort bilden istället så vi drog. Jag Pontus och Höglund gick till grafiska grafiket för vanlighetens skull och där bjöds det som vanligt på 150g burgare me pommez och läsk för blygsamma 49 kr. kl 14 stack jag till Lina idrottsmedicin, väl där var det en stor rödhårig basketkvinna som stirrade på mig i 15 minuter då jag satt och cyklade. Hela timmen gick hon runt och sparkade och låtsades snava på mina redskap jag använt bara för att visa att jag ställt allt i vägen. Men det jobbigaste var att vart jag än gick så var den en gubbe med en ful mustach såg ut att va tagen direkt från 100 höjdare som stog bredvid mig och gjorde värsta discoövningarna, jag kunde inte hålla mig för skratt varje gång men det va fett pinsamt att stå och skratta själv. Föresten borde inte Fredrik & Filip göra en säsong 6 sen, 100 höjdare - Järnas skönaste människor ? doom behöver ju egentligen bara stå på stationen och vänta i nån minut tills det kommer en unik människa förbi. Jaja tillbaka till lina idrottsmedicin och jag har precis duschat klart och ska vrida av vattnet när duschkranen (?) ramlar rakt i skallen på mig, precis där jag fick ribban på ett femmannamål i skolan när det ramlade över mig efter phille brassat på i stolpen. JaJJA så jag gick ut och skulle boka ny tid men då kom basketbesten och trängde sig. fyfan. Väl hemma möttes jag av en Pizza till middag och Inter-Roma på tv, Rom vann och lillebror & pappa får vänta med sitt firande HAAH. Aja ska kolla massa film, tja!




Av erco - 15 april 2007 23:15

I Fredags va så satt jag på photoshopkursen i skolan och lyssnade på wiberg och hans fotomate jojje tjata om bengaler och technobloss, sen hade vi nån lektion sen åkte vi hem. På kvällen va så kom en dödshungrig wiberg och skrek efter mat så vi fixade lite hamburgers och kollade lite på philm. Efter det så lirade vi FIFA som vanligt och wiberg fick stryk, tappade humöret och gick hem. På Lördagen va så var det tänkt att vi skulle ha en träning kl 14, skitsoft träning i fint väder och bara fasta situationer men vi från Hölö kunde inte ta oss till Vagnhärad då vi inte hade någon att åka dit med. Men efter ett som vanligt brinnande iniativtagande av mig så samlade sig Jag,Lans,Wiberg,Thim,Jhon,Gabriel & Alex för att spela fotboll men vi fastnade vid första gröna äng och la oss där och s0fta. Sen började det klia i fötterna på oss så vi begav oss till Hölö IP och spöade skiten ur P92-P91. Sen drog Thim o Wiberg hem till mig en snabbis men vi satt mest och suckade över Thims filosofisnack. Sen på kvällen va så så såg jag Linköping torska SM GULDET vilket är det bästa som har hänt sportmässigt sen ssk gick upp. Mitt i utdelningen av guldhjälmarna kom Pontus än en gång till mig dock inte lika hungrig och vi nöjde oss med 3 omgångar micropop. Sen drog vi ut, kollade på Wild Hogs och efter han än en gång torskat i FIFA så tappade han än en gång humöret och gick än en gång hem. Söndagmorgon va vi skulle lira match mot Harg och skulle åka iväg kl 10 eller 11 kommer inte ihåg men så hade vi ingen skjuts då heller så vi fick panik och alla hade gett upp hoppet då anglabarnet kom med sin Golf och på snabbaste möjliga sätt tog oss till Vagnhärad. Matchen var tråkig iaf för min del. 100 grader varmt. Vi lirade 2-2 båda deras mål kom på straffar, tveksamma straffar. Jag gick mållös, närmsta mål jag kom var på våra offensiva  hörnor när jag står och "håller" målvakten. Han var skitful, liten skitunge som fått sin pubertet för tidigt och hade en röst som Ernst Billgren. Och nu va så sitter jag och försöker plugga matte. Med andra ord en ganska ointressant helg.


Fan BP lirade 2-2 mot Kalmar dom kanske är någonting iallafall då, fast nej jag tror fortfarande på topp3placering i fel ände.





Av erco - 12 april 2007 23:01

www.laget.se/vskjrlite grönare lite bättre

Av erco - 11 april 2007 19:11

TJENAIdag klev jag upp ur min Lillebrorsas svettiga säng då han fått låna mitt rum för datoraktiviteter under natten, på bussen möter jag Pontus och Höga och för första gången på riktigt länge sov jag skönt på bussen. På Tåget satt jag som valigt och showa och Pontus uppskattade det som alltid. I skolan hände ingenting roligt förutom att Minas dator sprängdes i klassrummet. ELLER JO mitt under kebabgrytan noterar Alex "ballen" att jag har fått ett blåmärke på hakan, det bara kom helt plötsligt..typ nåt blodkärl som spruckit eller nåt fett mystical. Fast det var ju inte så kul iofs. Per Hallin klar för SSK, JA! en till sarghörnskrigare, men nu har vi nog med det. GE MIG SPETS PER NYMAN. IMORGON HAR JAG UTVECKLINGSSAMTAL ÄR FETT NERVÖS :P:P:P:Kommer få massa skit för att ja skolkat och snusat ;);););););):P:P:P:P

Av erco - 10 april 2007 20:22

Imorse klev jag upp ur åsas säng och spatserade fram till bordet där hon dukat fram frukost till mig.-här ta macka, det är osötat, sa hon.Efter det gick jag till tåget i god tid då jag minst behövde 5 extra minuter p.g.a jag går som en sköldpadda nu när jag har en sån grym träningsvärk i benen/röven. Väl i skolan samlades vi i sal 210 och diskuterade andra världskriget, ganska intressant att rasforskning var en svensk idé och det var det som la grunden för den etniska slakten. Efter ett tag drog ja till sjukgympan och gjorde mina moves och drog till Åsa och sov o.s.vSEN kom jag hem åt spelade FIFA me min bror och snart kommer han med sina polare som har hyrt mitt rum till klockan 23. Kanske hela natten om ja får mer pengar. OCH IDAG FYLLER LUCAS LANS TRO DET ELLER EJ 18 ÅR. GRATTIS. Ciao

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards