Alla inlägg den 7 april 2007

Av erco - 7 april 2007 13:01

Gårdagen börjar med att jag åker hem från Åsa då hon inte hållt sina löften om vulgär utstyrsel och andra läckerheter. På bussen sitter bakfulla Björn & Gabriel snyggt matchande varandra. Gabriel har en och annan sexhistoria att berätta medans Björn mest satt och fnissa. När jag kom hem ringer Pontus som berättar om hur mycket han har saknat mig och att vi måste ses. Minuter efter samtalet kliver Pontus in genom min dörr och gormar. Sen gick vi ner på kondis där Pontus skulle hämta ut några silly biljetter till nån fotbollsmatch. Han såg ut som en liten unge när han fick dom i handen och hela hemvägen gick han och stirra på plåtarna och läste exakt allting som stod på dom. Sen var det allsvensk premiär i mitt vardagsrum och BP "våldtog" Djurgården och gjorde det bra. På kvällen kom Psalm och shoulder tie wolf och hämtade oss med bilen och körde oss till Pontus mamma. Där bjöd Pontus på sig själv och ordnade en festlig måltid. Efter det gick vi ut på rummet och kollade världens bästa film, Toy Story. Tyvärrr var Pontus på så jävla tråkigt humör och skulle sova hela jävla tiden. Efter filmen var slut fick jag ligga och tjata i en halvtimme på att han skulle sätta på Herkules, och jag lyckades men en halvtimme in i filmen så stängde han av Tvn för att "Jag orkar inte höra dom där äckliga rösterna" och då tänkte jag liksom att han kanske ville mysa eller något men det ville han inte, han bara sov. Jag har fortfarande en massa osvarade frågor till honom. Nu är jag hemma i Centrala Hölö och har precis hittat mitt påskägg. Snart ska jag till mina kusiner och fira och jag längtar redan till att få träffa min högtidsdyrkande kusin Rebecka som kommer springa runt och fnittra och bara vara allmänt jobbigt glad.

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards