Alla inlägg den 9 april 2007

Av erco - 9 april 2007 13:34

Gårdagen innehöll allt möjligt. Var med Åsa till träningen började kl 4 men det sög att vi bara var 8 pers på träningen och vi fick mest löpa och myglarlans hade skavsår varje gång vi skulle springa, konstigt :S. Efter träningen kom PontUUUUUUUUUs till mig som mest va sur på mig hela kvällen eftersom jag lyckades hitta en stämma i min röst som klockade perfekt med "Hans pappas nya" som han _HATAR_. Efter några FIFA matcher ville Pontus gå ut och ta kort för han hade nån uppgift i skolan. Sen somnade Pontus i min säng medans jag låg o kolla simpsons och jag vaknade av att han stog i dörröppningen på morgonen och skrek att det var snö ute. Jävla snö alltså. Sen kom han 3 timmar senare när jag hade somnat om så skönt och skrek om att jag skulle med honom på AIK-Kalmar eftersom Rodmalm hade försovit sig, till slut ordnade det sig och Rodmalm vaknade och jag fick somna om igen, sen gick jag in o lagade lunch åt lillebror, gav han en känga och gick ut igen. NAKNOLINKÖPING VANN IGÅR IGEN

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards