Alla inlägg den 18 maj 2008

Av erco - 18 maj 2008 10:37

Tjena, tillbaka från Sunne nu och så. Tänkte blogga om det på måndag när jag får tillgång till lite bilder därifrån.


Berättar om gårdagen istället.

Match och skit igår, torska med 2-1, pissigt som fan, gjrode ett mål dock.

Efter det drog jag Eric och brorsan Per till Grillen och käka, snart därpå gick vi till Thim som hade äran att stå för förkröket. Efter en fotbollsspelsturnering och en jävla massa sexor smuggelvodka och öl så hoppade vi på bussen mot stan. Vi drog till Olearys direkt och började inspektera kön, jag ställde mig vid "VIP-kön" för att kolla om jag såg några familjära ansikten där inne men då öppnade vakten repet för mig och sa "gå in då" istället. Då smsade Eric "Så jävla fittigt att gå in utan oss", men tonen ändrades på två röda för någon minut senare fick jag ett till sms av honom "Fixa in oss då". Anyway, Helt okej kväll, massa skumma intriger hit och dit dock men jag antar att det hör till tonårsåren.


Nu ska jag försöka somna om. Peace.

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards