Alla inlägg den 14 maj 2008

Av erco - 14 maj 2008 22:01

Jaha Sverige är i Semifinal, Trevligt. Tre Kronor lyckas alltid bli intressanta hemma i stugorna, dock är jag tvärsäker på att det tar stopp i Semifinalen.


Åker till Sunne snart. Funderar på om jag ska va vaken hela natten eller om jag ska sova, finns risk för att ja inte orkar upp imorgon om jag somnar och det skulle ju vara tråkigt.

Tråkigt att missa en klassresa till Sunne

  • 6 timmar buss dit
  • studiebesök bl.a tetrapak (där man inte ens får snusa som besökare p.g.a hygienreglerna dom har)
  • studiebesök på nån skola vid namn broby grafiska,
  • Gå upp svintidigt på fredagen
  • sova i obekväma sängar i nåt vandrarhem

det skulle verkligen vara tråkigt. Usch vad tråkigt. Fast eftersom det är en del av min kurs i skolan så måste jag gå, jag får göra det bästa av situationen, med klassens hjälp förhoppningsvis. Först var det planerat att det skulle bli smygkrök i någons rum men nu verkar alla planer ha runnit ner i sanden, får se hur det blir med den saken. Vi kanske får nöja oss med klädpoker och sanning och konka. Jag ska bara välja konka så ja får hångla lite :P:P:P:P;)


btw kolla in den här bloggen

Fabian Stenströms, kanske den som är minst dum i huvudet av min lillebrors kompisar (även om bloggen kanske ger er ett annat uttryck)



Sunne 08 HERE WE COME!!!!! gäsp

Av erco - 14 maj 2008 11:44

Har precis haft lyssnadelen av nationella i eng b. Som vanligt värdelöst, lyssna på (säkert tjocka och fula) tjejbritter med världens äckligaste röster som skär i öronen på mig.

Hej

Av erco - 14 maj 2008 08:18

Är helt själv i mediahuset xenter i Tumba, har inte sett en käft här. Känner mig så ensam. Så jag tänkte att ja kunde berätta kort om gårdagen. Jag, P och Thim drog ner och lira lite fotboll i Vagnhärad, men det var så jävla kallt så vi drog hem till Frida och grilla istället. Trevligt. Kallt fast trevligt.


Jag har nationellt prov i Eng B här om 10 minuter med min medialärare eftersom vi ska till Sunne imorrn och missar den riktiga provtiden. Har sprungit runt i varje rum här som en dåre för at leta efter en penna men ja har inte hittat nån, och jag orkar inte gå till skolan nu för att köpa en. 

Nu är det bara 9 minuter kvar så jag måste starta en ny pennjakt.


Bye 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards