Alla inlägg den 11 maj 2008

Av erco - 11 maj 2008 23:24

jag HATAR när man har skrivit ett helt blogginlägg och kommer åt fel knapp och råkar ta bort allt. Så sjukt irriterande.


Nåväl får väl börja om.


Sabato


Alltså lördag på mitt andra hemspråk.

På förmiddagen bojkottade jag det fina vädret och grabbarnas runda på stan, jag låg hemma och vilade foten och kollade film. Superheromovie sög förresten. Inga förvånade miner där. Jävla filmtorka just nu.


På kvällen skulle vi grilla och kröka hemma hos Snurra P. Great Success!

Jag,S-P, Thim, Eric, Björn och Micke startade afton med grillad mat till middagen och strax därpå kom Gabriel, Lans och Jamme och asnlöt sig. Efter maten satt vi samlade och rökte vattenpipa och pratade gamla högstadieminnen ute på P's altan i väntan på tjejerna. Efter ett tag kom den första plutonen och inom en timme kom även den andra, i samma veva droppade även ytterligare några hölökillar in. Tillställningen var skön från början till start och cred till pontus som än en gång visar prov på brinnande arrangemang och entusiasm. Vi väntar alla ivrigt på Lars Wibergs nästa affärsresa som ger pontus möjligheten att bjuda på en repris. Efter ett tag knatade jag lans eric och johanna hem.Bara sistnämde fick ta del i min nybäddade säng (tack mystiska bädda-ercos-säng-när-han-är-borta-fén).


Domenica


Pappa bjöd oss på en riktig jävla powerbreakfast när vi vaknade. På bordet låg det en korg med rykande baguetter direkt från ugnen, Juicer, Bullar, Pålägg m.m Alltid lika trevligt med en bra start på dagen. Efter ett tag kom Thim hem till mig, han var full och dum i huvudet och kör fortfarande på att dricka massa öl på morgonen och hoppas på att huvudvärken försvinner. Vi la oss ute på gräsmattan och solade ett bra tag, lite senare kom Pontus som hade haft ett himla jobb med att städa huset. Jag ringde honom ett flertal gånger och erbjöd mig till att hjälpa till men Pontus var stolt och sa "nej det här vill jag göra själv, jag måste ta mitt eget ansvar", hjälten.


Skön söndag och nu väntar en dyngtråkig skolvecka, 2-3 saker att göra i skolan och en studieresa till Sunne (Bara namnet får en att gäspa) där vi ska besöka tryckerier och skolor och sånt shit. Men eftersom min klass faktiskt är rätt trevlig så kanske det kan bli kul ändå. Det återstår att se.


Nu ömmar mina händer efter all kryckgång och jag ska försöka komma i säng tidigt.


PEACE n LOVE

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards