Alla inlägg under maj 2008

Av erco - 5 maj 2008 07:47

Världens tyngsta mån-tis-ons sen är det mesta över.

Av erco - 3 maj 2008 18:23

Alla svenska utlandsproffs skulle komma hem till deras första "proffsklubb" i Sverige. Vad roligt det skulle bli. För vissa lag.



Malmö FF:

Olof Persson

Marcus Pode

Goran Slavkovski

Zlatan Ibrahimovic

Jimmy Tamandi

Daniel Nannskog (blivit framröstad till bästa utlänning i norska ligan genom tiderna :S)

Daniel Majstorovic

Mattias Concha

Markus Rosenberg




AIK

Max von Schlebrugge

Robert Åhman-Persson

Andreas Johansson

Olof Mellberg

Alexander Östlund



Elfsborg:

Samuel Holmén

Andreas Klarström

Lasse Nilsson

Jon Jönsson

Tobias Linderoth

Fredrik Stenman


IFK Göteborg:

Fredrik Björck

Mikael Antonsson

Oscar Wendt

John Alvbåge

Karl Svensson

Andres Vasques

Fredrik Risp

Marcus Berg



Örgryte:

Marcus Allbäck

Johan Elmander

Ken Fagerberg


Helsinborg:

Andreas Dahl

Rade Prica

Erik Edman


Trelleborg:

Andreas Isaksson


Halmstad:

Fredrik Ljungberg

Petter Hansson

Mikael Nilsson

Dusan Djuric


Bk Häcken:

Kim Källström

Njogu Demba-Nyrén


Djurgården:

Abgar Barsom

Johan Arneng

Mikael Dorsin


Hammarby:

Patrik Gerrbrand

Fredrik Stoor

Björn Runström


IFK Norrköping:

Eddie Gustafsson


Assyriska:

Joel Riddez

Kennedy Bakircioglu


Örebro:

Emra Tahirovic


Landskrona:

Pontus Farnerud

Alexander Farnerud

Rasmus Lindgren


Syrianska:

Sharbel Touma


Öster:

Tobias Grahn


IFK Eskilstuna:

Sebastian Larsson


Mjällby:

Christian Wilhelmsson




Igår grillade vi, det var trevligt.






Av erco - 1 maj 2008 14:18

Valborgsmässoafton, bästa jag haft tror jag, men ändå inte så bra.


Började med att jag och Thim åkte till stan vid 10tiden och köpte lite saker.

Först drog vi till donken där jag fick äta frukost, sedan blev det ninves där ja köpte en tröja/jacka sen hm där ja fick en skön t-shirt för 98(!) kr. HM är fett underskattat alltså. Sen drog jag och klippte mig och sen drog vi och sola lite. Allt för att vi skulle vara fräscha o snygga till den stora kvällen. Tk. tk tk tk

hatar stället alltså. Förstår inte att jag gav den en chans. Men mer om det sen.


Kom hem och allt körde igång rätt tidigt för en gångs skull, Vid 5 tog vi bussen till stan där vi knata till Axelsson som bjöd på förkrök. Lite senare kom Bröderna Ahlbom och sebbe kallio också. Efter ett tag åkte vi ner på stan, Tomas körde, jag låg i bakluckan och tomas backa in i en vägg, skitläskigt när jag låg där bak.


Sen drog vi till tk, skitjobbig kö och som vanligt kom det typ 100 pers som hoppade in lite här och var i kön och det tog hundra år att komma in men in kom jag. Skönt folk där ändå, massa man kände och så, så det var ju skoj. Jonas Enroth verkar förfölja mig och var än en gång på samma ställe som jag. Flirtade med honom rejält den här gången och fick mig en pratstund, minns inte riktigt vad vi kom fram till men jag tror samtalsämnet var "gå förfan inte till linköping". Lite senare blev jag utslängd, samma vakt som alltid jag tror han har något emot mig. Och än en gång blev jag utslängd efter jag varit och pissat, vettefan vad jag gör för fel där inne. Hängde utanför tk med alla andra offer ett tag. Snodde en tallrik på kebabhouse sen, det var bra gjort. Tog bara en från disken. Dom har ju ingen koll där inne. Sen va vi ett jävla gäng som gick o jag slagga i Rosenlumd.


Imorse kom Björn och hämtade mig vid 9, så jävla skönt att slippa bussäcklet. Har precis haft träning också. Tungt somfan höll på att spy. Men jag vann straffturneringen iallfall.



Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards