Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

SLUT

Av erco - 22 maj 2007 20:19

Idag


Drog till skolan och köpte en Yalla Boysenbär, Smakis Päron och Skinkmacka (KALKON, ryter cafeterietanten) för blygsamma 15 kr. Till det köpte jag en penna för att nu skulle jag skriva idrottsprov. Provet gick fortare än blixten och då gick jag och köpte snys i automaten. Efter det skulle _Samtliga_ 2:or samlas på skolgården för vandrig nånstans för att sen grilla o lira fotboll o sånt. Jag, Thim, Höga och Martin hade bojkott i tankarna men vi ville ändå höra vad dom hade att erbjuda så vi smög in bland buskarna för att inte bli upptäckta och därmed bli insyltade i vandringen, för att höra vad som stog på schemat. Idrottslärarens lovord var inget vi nappade på så vi bestämde oss för att bege oss och skyndade oss snabbt in på TumbaGrillen för en varsin stripslåda OCH DÅ helt plötsligt med ketchupflaskan i högsta hugg skymtar jag Idrottslärarna följt av alla 2:or komma, för att inte bli upptäckta ännu en gång, fick vi sticka huvudet under bordet och be för att inte lärarna skulle få syn på oss. Efter en stund lugnade allt sig och vi kunde i lugn och ro äta upp. Sen satte vi oss på tåget hem och Martin var sugen på Hölö så han åkte med till Thim. Senare hälsade dom på mig men dom var bara till besvär vill jag lova. Speciellt den smale. När dom drog käkade jag och sen var det dags för träning, vid 6 Kom Lollo (mamma till Eric) och hämtade mig. Eric skulle ner och skriva försäkringspapper eftersom han hade av båtbenet (=2 månaders gips) förra matchen och jag och Jens skulle träna. När vi kom ner fick vi veta att vi skulle träna med A-laget och deras tränare skrek till oss "Ställ in er på att det blir hårt" ABO JAG SVÄR jag var helt död efter alla övningar FYFAN. Sen fick vi köra 2 mål själva vi juniorer, fast alla var så sega efter tortyren innan så alla mest lalla runt, Då jag sökte spänning snodde jag bollen och började dribbla mellan Jens Friman och Mattias Forsander dom 2 mest hänsynslösa fotbollspelare jag någonsin skådat, visst kom man igenom men fick x antal stämplingar på foten, över knät och på låret och y antal sparkar bakifrån och över benen.Har märken överallt. Nu är jag hemma och nyss var Christian Kallio och Lucas Lans aka NejJagKanInteTränaJagSkaPlugga här och härja!


Nu ska jag läsa skönlitteratur mot min vilja


buy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av erco - 11 juli 2008 18:32

HÄR

Av erco - 9 juli 2008 02:48

Jag har gjort det nu.   Min nya blogg är http://ercoo.blogg.se   lägg märke till att det är 2 st o och inte ett   2 st O:n   Har ni kommit in på en blogg med fula färger och konstiga inlägg om tvångstankar och en psykskadad inneboende så är det inte...

Av erco - 8 juli 2008 00:31

BOLIBOMPA, BULLEN,ALLA SOMMARLOVSMORGON SÅSOM KLOAK OCH SALVE, 100 Kilo Godis, MYSTERIET På GREVEHOLM MED DET LÄSKIGA SKELETTET, DR SNUGGLES. TRASAN OCH BANARNE, RÄDDA JOPPE DÖD ELLER LEVANDE!!!!!!     FINNS SÅ MYCKET. KAN INTE LÄGGA UPP HUR MYCKET ...

Av erco - 7 juli 2008 21:24

Såg för övrigt Bajen-Norrköping nyss. Sjuk match. Bajen var makalöst bra i första....

Av erco - 7 juli 2008 21:03

Har nu, 1,5 år efter man lyssnade sönder det, börjat lyssna på my chemical romance the black parade igen. Många minnen tränger fram.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards