Alla inlägg den 27 juni 2008

Av erco - 27 juni 2008 01:51

För att bevisa för mig själva att jag gör någonting om dagarna så tänker jag blogga om min dag. Även om den verkar händelsefattig.


Gick upp och käka en fin frulle. Några timmar efter det följde jag med lillebror ner till fotbollsplan och spelade fotboll ett tag. Efter det gick jag hem. Duscha, Åt mat och kollade lite simpsons på datorn.

Lite senare kom Eric hit. Vi spelade PES och kollade Spanien-Ryssland. Miit i matchen kom lans hit också. Efter matchen drog vi ut och mötte Thim (som har var myglat hela kvällen) och spelade honom ett spratt.

Efter det orkade inte jag och Eric vara på rymmen längre så vi hoppade in i bilen (Eftersom vi lurat ut honom ur bilen) och gömde oss i bakluckan i hopp om att få skrämma honom riktigt ordentligt men vi misslyckades. Han såg oss direkt. Efter det åkte vi iväg. Jag låg i bakluckan så jag kunde bara se rakt upp och såg bara en massa träd, när jag inte kunde lista ut vart fan vi var så kollade jag fram och såg att vi var ute på elljusspåret. Thim får sådana roliga spontana idéer ibland. Efter en stund så kom vi ingen vart så vi stannade till en stund, snacka lite. Alla fick berätta om sin dag sen åkte vi iväg igen. Kan säga att pulkabacken görs bäst i pulka. Lite senare såg vi en mystisk WM2006 buss från tyskland mitt på skolparkeringen. Vi inspekterade den en stund men vi såg ingen i den och vi kände inte heller dirket för att bryta oss in i den och ta en närmare titt heller.

Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här. Funderar på att gå in och äta något.


Imorgon lutar det åt Tullen. Hoppas det blir så. Kan bli succé.

Howdy

jak er snel hest!

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards