Alla inlägg den 16 juni 2008

Av erco - 16 juni 2008 23:17

Tröttnar fan aldrig på kvarteret skatan, andra säsongen är oslagbar.

Finns så jävla många roliga scener
Av erco - 16 juni 2008 19:24

Och förresten så är den här nya lagen som eventuellt klubbas på onsdag om att FRA* ska få läsa våra mail och sms, lyssnar på våra samtal, läsa våra faxmeddelanden och lyssna på våra samtal helt sjukt. 

Vad hände med den personliga integriteten?



* FRA, Försvarets radioanstalt, är en civil myndighet som hör till försvarsdepartementets verksamhetsområde.


Läs mer om förslaget här



Av erco - 16 juni 2008 19:06

I fredags tog vi det lugnt eftersom vi hade match dagen efter. Jag, Eric, Lans och Thim var hos mig en stund sen blev vi så hungriga så vi åkte in till stan och mcdonalds för att äta lite. Sen träffade vi lite folk ute på stan, Thim och Eric körde hem några fulla bekantingar medans jag och lans minglade vid olearys, men det var inte så mycket intressant folk där.


På lördagen hade vi först match, torska mot serieledarna men vi gjorde ändå en bra match, ledde ganska länge fast vi var en man mindre efter jhon slagit ner en kille och fått rött.


Efter det var det bråttom hem till thim för att hinna hem till Thim och se Sverige-Spanien. (Mitt i skrivandet börjar två flugor para sig/bråka på min datorskärm, HATAR för övrigt flugor)

Efter matchen drog vi hem till Eve där det var lite festelifest.


Nu ska jag gå ner och kolla på min fotbollsträning. 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards