Alla inlägg den 8 juni 2008

Av erco - 8 juni 2008 21:35

En massa fina badbilder från gårdagen.

Av erco - 8 juni 2008 17:43

Lite kort om fredag-lördag.


På lördagen drog vi till johanna en snabbis för att säga grattis och sen åkte vi hem till Eric som hade sin studentmottagning, mycket trevligt, båda två.

Sen efter ett bra men bra tag hos eric så åkte vi ner till Vagnhärad där vi satt med en massa damer och förkröka. Efter det drog vi till Tullen, det var ganska segt hela kvällen.


På söndagen var jag thim, p och johanna på aspen hela dagen, skitskönt. Efter det drog våran familj o erics hem till nappe, åt skitgod mat, bada i poolen, kollade fotbollen och mingla med de franska utbytesstudenterna som han har hemma hos sig. 


Idag söndag har vi precis haft match, jävla pissmatch. Helt sönderslagen, efter dom har gjort 1-0 så lägger eric en hög boll som ja jagar, bollen är på väg att landa i målisens famn men ja sticker ditt ett huvud och på nåt sätt går den förbi honom, in i mål. Men det såg inte jag för då låg jag avtuppad i gräset för en stund, fick hans jävla tänder in i skallen, bakom örat. Men det var inte så farligt, först rann det massa blod och skit o ja trodde ja skulle få sy men de var inte så djupt, gör iofs ganska ont nu efteråt. Anyway typ 2-5 min senare så springer jag o stressar deras nya målis (den andra pajade läppen) och han tvingas till att bara skjuta iväg den och självklart får han på en riktig kanon som träffar mig rakt över läppen, så nu har ja ett sår i mungipan och underläppen är dubbelt så stor. 

Ondast just nu gör det ändå i höften för det var där jag krockade mest med målvakten, går som jag blivit rövknullad på det mest brutala fängelse.


Nej nu ska jag lägga mig i min soffa och i lugn och ro kolla på fotboll. från 17-00 är det fotboll på fyran, 7 jävla timmar. Känns bra.


Hejjj 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards