Alla inlägg den 13 juni 2008

Av erco - 13 juni 2008 03:43

Så kan jag meddelar er om att Olof Lundh, tv4-"profilen" som ni ser i alla sportsammanhang inte är den roligaste att ha en mailkonversation med, hade en skitklyftig fråga som jag inte kunde sluta tänka på så jag ställde den, har mailat honom tre gånger nu och har fortfarande inte fått några vettiga svar utan bara massa skit , han har bara varit dryg och konstig och bara vägrat svara på det jag undrar över. Väntar på ett tredje svar som förhoppningsvis ger mig dom svaren jag vill ha. Annars vet jag inte vad jag gör. 


Vad  jag frågade om orkar ja inte ta upp, jobbigt att förklara. Men det har med EM, gruppspel och straffavgörande att göra.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.280050!defaultImage/2403321812.jpg

För övrigt så är han jätteointressant och jobbig att lyssna på men ja tänkte att han ändå hade svaren på mina frågor.  

Av erco - 13 juni 2008 03:28

Idag har jag varit med johanna hemma hos mig, vi hade hennes hund hemma hos mig också, det var kul :):):):):):)  Gismo


Har precis varit i Järna för lite nattkrubb med Eric, Thim och Lans som tidigare hade ockuperat mitt rum, som vanligt.Wiberg vad här en stund också. Wii i ena örat, gitarr i andra örat, lans dampljud i tredje örat och erics pes-ljud i fjärde örat.


Som sagt så åkte vi till järna för att käka lite, sen blev vi uttråkade så på hemvägen så stannade vi till på motorvägen för att göra något mot våran uttråkhet. Tog ett jävla tag innan det kom en bil men när det väl kom en så la sig lans på framhuvuden med sin bara röv och thim ställde sig bakom honom och jucka.

Såg sjukt roligt ut och ja fick det på film, kanske kan dela med mig av det senare.

Fatta vad snubben i lastbilen tänkte, mitt på motorvägen (vid en poliskontrollsplats, inte mitt i vägen ofc.) strax efter kl 3 blir en kille påsatt av en annan kille på framhuven på en svart Honda. Jag hade fan kört av vägen. 



Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards