Alla inlägg den 6 juni 2008

Av erco - 6 juni 2008 09:33

Fattar inte varför jag alltid vaknar så jävla tidigt varenda morhgon efter utgång. Sitter här och är skittrött men kan inte somna om. Har fan varit vaken i en timme snart.


Igår var det fan kul på Olearys, jag var lite skeptisk men det var fan skitkul. Massa skönt folk. Och massa glada studenter. Blogga inatt också, tänkte först fixa alla grammatiska fel men sen tänkte jag att det inte skulle vara lika äkta då. Minns när jag satt och rökte på gräsmattan igår, låg ner och blunda och tänkte hur skönt det var att INTE thim satt bakom mig och spela gitarr, och njöt av sommarlovet som jag nämnde i det inlägget.


Nej nu ska jag nog gå in i huset och lägga mig på soffan och försöka sova en stund. Bäst så.



Av erco - 6 juni 2008 03:29

Tja polare

Har precis kommit hem från en skön studentfest på Olearys, det var fan kul.Grymt kul.

Har precis legat o somnat en stund på min grästmatta, låg där med en öl och en cigg och njöt av sommarlovet, obeskrivligt kämsla. usch vad skönt. usch vad gjott de va med kebab btw, orgasm,.

gonatt


och juste, Grattis till Joanna som fyller 18 idag. Grym tjej. Bästa.


   

Riktig snygging va?


Fan ska sova nu

heej




Och imrorn blir en skön dag, johannas födelsedags grejj, erics student grej sen tullen. Kan bli scucre! succe. yes. AAtja



Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards