Alla inlägg den 5 juni 2008

Av erco - 5 juni 2008 00:14


Ja vi sket i att bada, men inte för att de brunnit utan för att vi inte hade tid för vi var hemma hos Eric och fika och så.

btw så är det en martin 15 år från hölö, ni vet säkert vem, som beskrivs som hjälte i lt "martin släckte elden med blöta kvistar". Som avslutning i artikeln säger han "det var ganska mycket som förstördes så jag vet inte om man kan bada där längre"

vafan? Har bergen som man hoppar/går i ifrån brunnit ner? Har vattnet brunnit upp?

fan va synd. Vi som tänkte bada där imorgon.


Anyway efter eric så tränade vi, skitskön träning, förutom Jhons mördaruppvärmningar som as usual dödar en. Fast idag var den ändå hyfsat mild. Tack Jhon.

Efter träningen drog jag pontus och thim till johanna och lira lite kort, jag spöade skiten ur alla på chicago sen fick jag och thim stryk i tecken. Men tjejerna fuska. Är säker på det.


Nu planerar jag att lägga upp en jävla massa bilder på facebook, medans thim sitter bakom mig o spelar supermario på mitt kära wii, föresten. Är det ingen annan som har wii? let me know.

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards