Alla inlägg under april 2008

Av erco - 3 april 2008 23:48

Heeeej :)


Idag var jag på stan med min lover, pontuuuus, massa hjärta till dig <3

Men först åkte vi tåg från skolan, pontus <3 läskiga gubben HAHA ;)

Först gick vi och lämnade in mina skor för klacken hade gått av igen, ja ni hörde rätt. IGEN. bajsskor :(. Fast jag älskar dom ändå! haha!

Sen tog vi en snabbtitt inne på HM så hittade vi ett skiiitfint linne! haha både jag och pontus stog och slet i det för båda ville ha det men till slut fick jag köpa det ;) tack Pontaaa ;)

Fast han hittade ett som var lika fint, så vi kanske kan låna lite av varanra då och då eller va säger du? ;)

Sen hittade ja ett skiitfint armband på guldfynd, LOVE IT, måste fråga mamma om lite pengar ;) VILL HA! VILL HA! nej men ärligt det var jättefint! haha!

Sen fettade vi som fan först åt vi en varsin kebab sen tog vi en glass på donken! HAHA fettoungarna jag och pontus! <3! haha!

Roligaste idag:

Jag- vad är klockan?

Pontus- *pekar* det är ju visst öppet?

jag - öhm va? :S

HAHAHAHA

Tooookpontus! <3


Iallfall tack för en asnice runda på stan, alltid kul med dig ;) och på lördag ska vi till stockholm och shoppa! :D shop shop! :D


Erco <3 Pontus


                                   I'ts us against the world darlo! <3 

Gillar din blick;) hehe sexytime!


pah

Av erco - 2 april 2008 23:32

varför kommer alltid dom långa staplarna i tetris när man som minst behöver dom, och kommer aldrig när man som mest behöver dom?

det är inga tillfälligheter det är fan alltid så. 

Av erco - 2 april 2008 00:14

Min plan gick utmärkt. Gick ner tidigt som fan till bussen, aldrig varit så pigg 7 på morgonen, kändes typ som det var eftermiddag eller något.  Åkte buss & tåg me Thim o jamme, klev av i Tumba och jag och thim gick till centrum för att ta en kaffe(vi låtsades tycka att skolans kaffe är blaskig). Inget fik eller cafe var öppet så vi tog en varsin latte på pressbyrån. Sen gick vi till engelskan, jag satt och var övertröttsfnissig men fick ändå en hel del jobb gjort.




Imorgon har vi match, galet roligt. 



Av erco - 1 april 2008 03:18

Nej det här funkar inte, ska ändå upp om 3 timmar. Jag är klarvaken, ögonen är uppspärrade och jag är inte ens lite pömsig. Jag skulle kunna göra ett beep-test nu utan att känna mig det minsta oförberedd.


Nej jag har en ny plan.


klockan är nu 03.18 och min buss går 7.12

Jag ska vara vaken tills dess, det kommer gå bra, jag har ju lanat en miljon gånger, jag vet hur man håller sig vaken, dock har jag ingen cola eller kaffe till hands men jag får klara mig utan helt enkelt.

Så jag går in i huset 06.30:

* äter någonting

*duschar halvkallt snabbt för att pigga upp mig

*fixar mig och går till bussen

*sover på bussen, thim väcker mig i södertälje hamn.


Jag kommer fram till skolan, köper en frukost och en kaffe, går till engelskalektionen där jag kan sova med boken framför ansiktet. Sen 2 timmar senare har jag ett möte med min modersmålslärare och sen klocken 10.37 måste ja ta tåget hem för jag kan inte gå på resten av lektionerna för att jag inte har gjort det jag ska och kan inte visa mig.


Sen är jag väl hemma runt halv tolv och då är det viktigt att jag håller mig vaken hela dagen så att jag är skittrött på kvällen och somnar tidigt imorgon, så kommer allt bli bra sen. Tro mig.

Jag måste bara köpa massa redbull eller något för att hålla mig vaken.


Fast nu kom jag på att på att jag har jordens sovmorgon på onsdagen och inte behöver gå och lägga mig tidigt den kvällen, fan.

Aja det är väl bra att sova ut kanske.


Nu återstår det att se om jag orkar hålla mig vaken men det borde jag göra. Var vaken till 5 igår fast jag försökte somna så det ska väl inte vara några problem. Det ända jag bekymrar mig om är tågresan hem där jag säkert kommer somna djupt och åka tåg till gnesta eller något, eller somna på hölöbussen och vakna upp i Mörkö.


Det är sådana här äventyr som gör vardagen lite mer spännande.


Godmorgon.





!

Av erco - 1 april 2008 02:53

Nej nu får det vara nog, jag ska upp 06.30 har en viktig skoldag imorgon, klockan är snart 3. Nu ska ja ta en cigg i bara kallingar o tshirt så att jag är riktigt kall och uppskattar värmen i min säng, sen ska jag faktiskt stänga av datorn hur trist det än blir.

Det här måste få ett stopp.

Jag lovar att ja inte kommer kunna somna i ett tyst mörkt rum heller, vi får se.

Godnatt

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards