Alla inlägg under april 2008

=)

Av erco - 18 april 2008 10:47

Igår sökte jag en högskolekurs. En distansutbilding i digital bildhantering. Den passade mig utmärkt eftersom jag kan jobba samtidigt och plugga hemifrån genom internet.

Av erco - 16 april 2008 23:04

Pontus kommer

Pontus blir utklassad i Pes

En gång till

Och en gång till

Pontus går

Han säger inte ett ord, han bara går. 

Av erco - 16 april 2008 12:34

Fan vad skönt det är att vara hemma ibland.

Bara 31 skoldagar kvar till studenten, varav massa dagar kommer vara ploj. Som våran klassresa till Sunne typ.

Efter allt det här är jag klar:


Nat. Prov i Engelska B - Writing

Nat. Prov i Engelska B - Reading Listen

Nat. Prov i Svenska B -  Skriftligt

Arbetsmiljö prov 2 kapitel

Arbetsmiljö prov 2 kapitel

Religionsprov/inlämning - Islam

Medieproduktion B - Uppdatera webbportfolio

Läsa några Italienskatexter

Läsa 2 engelska böcker

Göra 10 kapitel i Engelskboken

Läsa populärmusik från Vittula

Prov i svenska - modernismen

Projektarbete - Redovisnins, rapport

Hålla en lektion om rinkebysvenska i Svenskan

Prövning i Matte B om jag får möjligheten



  

You

Av erco - 15 april 2008 18:52

Idag hade jag och Thim nationellt prov i engelska B, muntligt.

För att piffa upp det lite försökte jag och thim komma på en helt opassande fras som vi skulle försöka klämma in nån gång under provet, för att utmana oss själva.

Till slut kom vi på att vi skulle höja rösen och högt säga:

"Cause i have been a bad boy" med klockren texasamerikanska (precis som magnusson uttryckte sig i sitt program).

Till slut satt vi där och jag satsade på att ge bort vinsten till thim eftersom jag skulle få skratta och slippa lärarens konstiga blick genom det. Dock trodde jag att Thim mot all förmodan skulle misslyckats, men sen helt plötsligt när vi pratade om hockeyutrustning och tjejers attityd till idrott så lyckades han få in det i nån mening, högt och tydligt. Thim vann. 


(A)

Av erco - 13 april 2008 21:15

42 åringen har erkänt mordet på Engla 10 år. sätt en ros framför ditt namn som visar att du bryr dej. skicka till alla!


o.s.v


Inte för att skämta i fel läge eller på något sätt inte ta det här på allvar, men borde man inte istället sätta en (A) före namnet istället?



Vila i frid stackars tjej

"42-åringen" hoppas du våldtas i fängelset 


Av erco - 13 april 2008 21:10

Ganska sjukt att Kathrin Lehmann igår avgjorde Schweiz-Sverige i en damhockeymatch med några mål (för Schweiz) och till vardags står i mål i hammarbys damlag i fotboll i damallsvenskan. Såna sjuka saker som bara existerar i den kvinnliga idrottsvärlden.


På tal om kvinnor. Jag tror inte en enda kvinna, inte ens den gnälligaste tanten skulle klaga på att alla tjejer uteslöts i parlamentet.



Av erco - 13 april 2008 14:14

Var på Olearys igår.

Trubaduren står och sjunger Carina Berg låten och varenda jävel står och sjunger med. Ville bara spränga stället.

All hype över Björn Gustafsson gör att man tycker illa om honom mer och mer fast han egentligen är en begåvad komiker, dock överskattad och absolut inte sveriges roligaste.
Och alla som tror att han sitter och improviserar på parlamentet kan ju börja tänka om.


lite hockey: drömtrion nu fullbordad, hatten av för dig Nyman. Bjurling klar medans Enroth springer runt på olearys, igår satt han där igen och uggla. 

Av erco - 11 april 2008 17:00

Fyfan vad jag hatar äckliga människor


Satte mig på bussen och av någon konstig jävla anledning så väljer sig en hel grupp av antisluktande ungdomar sätta sig runt mig, bredvid mig, framför mig och bakom mig. Alla hade olika hårfärger, alltså vissa hade grön och rött hår, en brud hade snorgrönt o.s.v VÄRLDENS FULASTE ÄCKELNalltså

Så satt det en precis bakom mig med en så sjukt jobbig röst, muterad hes äcklig röst. Så satt hon och prata om att hon skulle klyva sin tunga så sa var det nån av hennes äckliga kompisar som sa "meh tänk när du ska hångla med david då?" då svara hon "men fatta när ja suger av honom då?"


Då satte jag på mig luvan, full musik på telefonen och fokuserade på att inte spy resten av bussresan hem. 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards