Alla inlägg den 9 april 2008

Av erco - 9 april 2008 00:24

Skön Tisdag.


Försov mig lite så jag hann inte till bussen så morsan körde min till hamn. Gick där på tåget och stog bakom thim ända fram till Östertälje, stog och smsade med honom. Till slut orkade jag inte vänta på att han skulle märka mig så jag satte mig. Vi gick till skolan, Höll ett varsitt tal på engelskan, Thim improviserade som vanligt, alltid lika spännande. Har det på film , kan skriva ner det nån gång när jag har tid.

Käkade sen, hämta lite studentkläder, gick på religionen, bojkotta arbetsmiljön och åkte hem. Hem och sov.

Vaknade sen av att Björn ringde hem till mig och ville komma på besök och det fick han. I samma veva kom även Eric och P så vi satt i nåra timmar och lirade PES. Sen kollade vi Arsenal-Liverpool men P satt och skrek om att han var så jävla hungrig hela tiden så jag blev störd, så störd så att jag började googla fram massa matbilder för att tortera honom:

 

Vid schnitzeln, hans favoriträtt fick han damp så vi for iväg i Björns bil hem till Pontus så att han kunde laga mat till sig själv, jag Björn och Eric lagade skitgoda buffalowings till oss själva medans pontus styrde en fet tallrik med pyttipanna åt sig själv.

Sen kollade vi klart matchen, Jag Björn och Eric satt och jubla åt Adebayors kvitteringsmål  men lyckan var kortvarig och svenskfege fröjdfelt dömde en jävla fittstraff och Arsenlal rök, jävla helvete.

Efter det så stog jag Eric och P i köket, efter ett tag släckte vi alla lampor, i huset, sprang fram till Björn som låg i soffan och sopade på honom och sprang iväg, och gömde oss i de kolsvarta huset, skitläskigt. Särskilt när man är med Eric för han blir så jävla rädd så man blir det själv. Det slutade med att vi lekte i mörkret i över en timme...

Nu är jag hemma och ska sitta ett par timmar med att förbereda mitt muntliga framförande i svenska nationella imorgon.


Ska bli så skönt med studenten, bara 50 dagar kvar nu och av dom är säkert 20 plojdagar. 


tja 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards