Alla inlägg den 31 mars 2008

Av erco - 31 mars 2008 03:00

Nu sitter jag här igen, klockan är 3 och jag ska upp om 4 timmar.

Jag kan verkligen inte sova, jag måste ha sömnpiller, tror jag är sönderstressad av någon konsig anledning.

Kanske för att jag underpresterar så enormt i skolan, kanske för att jag är lite spänd/orolig över vad jag ska göra i sommar, kanske för att vissa saker belastar mig mer än vad dom borde.


Hur som helst, jag är sämst på att gå och lägga mig, jag brukar sitta vid datorn till kanske ett. Runt ett slänger ja på en rulle eller några simpsonsavsnitt eller liknande, problemet är att jag inte kan stänga av datorn och bara sova. Eller..kan kan jag väl men jag har försökt, det är så vansinnigt trist att ligga i ett tyst mörkt rum och bara sova, då börjar man tänka på så konstiga saker, typ "hur stor i rymden" och såna sjuka saker så kan man inte sova, bättre att kolla på massa film tills man blir så trött att man bara somnar, men den här natten är en sån natt där ja bara inte kan vända mig om och somna.


Har kollat på några avsnitt av andra avenyn nyligen, så satt dom och käkade pizza (plus att det fortfarande luktar pizza i mitt rum efter att eric käkade en här förut) och jag blev så jävla hungrig, låg och tänkte att efter det här avsnittet går jag in och äter. Så när jag väl skulle gå upp, hade legat och planerat vad jag skulle äta, var så sjukt sugen..Så kom jag på att mina nycklar in till huset ligger i mina jeans som ligger inne i huset och ja ville inte plinga på och väcka mor&far så här sent. Kollade båda dörrarna men ingen var olåst.  Så nu ligger jag och tänker på det istället, att jag är så jävla hungrig men inte kan äta, har detaljerade planer i mitt huvud om att ta mig in på hölögrillen, baka en rejäl kebabpizza, äta den (och självklart lämna en hundring på disken) gå hem och sova gott.


Jag har redan fått såna där sjuka tankar om mina påskliljor som mamma ställde på mitt skrivbord av någon anledning, ni vet som i tecknade filmer när ett lejon är hungrig och kollar på sin polare och ser en fet stek.


Och sympatisk som Thim är så håller han på att skicka massa sms som "visste du att en kackerlacka kan leva i 9 dagar utan sitt huvud innan den svälter till döds"  

Nej thim det visste jag inte men fråga mig imorgon bitti när jag har legat och tänkt på det hela natten istället för att sova.


Nej funderar på att byta taktik och sätta på teven istället, kolla på nå pissdåliga program på sexan, eller flygplanskraschdokumänterer på fyran som skulle ge två fördelar

1. Eftersom det roligaste på tv just nu säkerligen är så jävla värdelöst och tråkigt så att jag somnar

2. Min tv låter inte som en helikopter som bedriver otukt med en mikrovågsugn 


Godnatt 

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards