Alla inlägg den 9 mars 2008

Av erco - 9 mars 2008 23:30

Efter allt snacka om alkohol i skolan och alla tester vi fick göra så beslöt jag mig om att försöka ha en vit helg, min första 2008.På Fredagen var vi dock på Olearys. Robin bl.a försökte få igång mig men jag fick knappt i mig något, var så trött och osugen. Kände mig vilsen hela kvällen och undrade hur fan jag kunde ha så roligt där varje gång jag var full. 

Vi drog ganska tidigt, en ganska obekväm afton. Tjafs hit och dit.


På lördagen hade vi PES/NHL på mitt nya golv, i mitt nya rum. Senare på kvällen fick jag sms från Emma om att hela SSK var fulla och glada på Olearys, då ångrade jag att jag att vi inte åkte dit då istället, jag skyller allt på Robin Sköld som skulle ha förkrök men var för seg. Nåväl.


Idag Söndag har jag sovit länge länge länge. Pontus, Eric, Lans och Thim kom till mitt rum aka fritidsgårn, vi drog ner till vagnhärad och sparka boll. De var tjevligt.


Men nu ska ja försöka sova, fast jag har en skön sovmorgon, som hade varit en timme längre om inte SL varit dumma i huvudet och lägger tågtiderna som nåra jävla arslen. 



Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards