Alla inlägg den 2 mars 2008

Av erco - 2 mars 2008 18:07

Vid typ 17 tiden åkte jag, P och Thim in till stan och kirrade vår partyammo. Sen drog vi till Enehallen och kollade när Gabbe, Alex, Jamme lirade match. Sen drog vi hem igen, timme senare drog vi till Alex. Där var jag, Thim, P, Alex, Gabbe, Jamme och Pata + 4 jäntor. Det var trevligt.

 

Vid fyratiden tror jag var det bara jag thim och alex kvar så jag och thim gick hem. Skitjobbigt var det, regnade och helvete. Reflexvästen var bara fotorekvisita men vi blev ändå inte påkörda. 


Lördag då.



Vaknade vid 11.20 efter att ha snoozat massa gånger (jag är en riktig snusare) Thim kom hit för vi skulle ta 12bussen till stan och se hockey. Tog med oss 2 bira var på bussen, inte succeartat direkt. Bussen var smockfull för det första så man kände sig som en riktig alkis, och effekten "vi kanske kommer igång igen och blir av med huvudvärken" uteblev. Vi träffade Eric och käka på donken. Satt fint. Sen drog vi till stanleys för att fördriva tiden. Eric vann massa pengar på maskinen medans jag hade ett jävla jobb med att tvinga i mig ölen. Sen sprang vi till bussen, kom till scaniarinken. Träffa Björn, Sjöng ut slakapacket som var märkligt tysta trots stor mobilisering. Idioter. Tjocka. 14åringar. Flaggor utochin och bakochfram och uppochner. Dock vann dom hockeymatchen och som vanligt en hedersam förlust med miljarder målchanser och som vanligt så står alla kassa målvakter på huvudet och gör sina bästa matcher för säsongen mott SSK. Och sen var Lärking helt bombad, gav dom 2-1. Vi åkte hem iallfall, käka en fet middag i Erics nya bostad. Senare tog jag o thim tiobussen in till stan och drog på olärran. Det var kul fast jag var så jääävla seg och var inte alls sugen på nånting, detta uppmärksammades av Alex Norlindh som sa att jag skulle ta en Sambuca tabasco. Som dom hade tagit tidigare under kvällen.

 Det var Sambuca med en massa jävla tabasco i, ovanför allt. Fyfan. Hällde i mig den och kände inget speciellt, sen efter 2 sek började det brinna i min mun. Fyfan, det sved runt hela munnen, läpparna typ domna bort, jag köpte en ölflarra direkt som jag satt och tröck läpparna emot. Men pigg blev jag iallfall. Fyfan.  Var kvar där hela kvällen och efteråt hakade jag med på efterfest nånstans. Men först strippa jag för Lena & Beck.


 

  

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards