Alla inlägg den 29 januari 2008

Av erco - 29 januari 2008 11:03

Klockan är 11.03, jag befinner mig på min praktikplats, sitter och dricker något chokladaktigt från kaffemaskinen samtidigt som jag spånar på en designskiss till Asyrriska. Det går segt.

Till höger om mig yrar hunden nelly runt, står på bakbenet och glor på mig genom fönstret, allt för att få min uppmärksamhet.


Jaha, Niklas Wikegårds uttalande toppnyhet på sportbladet.se (som iofs alltid uppmärksammar massa skit) Jag såg uttalandet på tv igår, så jävla genomskinligt. Han avslutar varje hockeykväll med nån slags lista och på nummer ett säger han typ "Challe Berglund : Värvar du Tommy Sjödin får du Tina Sjödin med dig också och det är inte att leka med, den ena gnäller på vintern och den andra på sommaren"

Allt för att hamna i tidningen och skapa rubriker.

Jag har olika åsikter om Wikegård, när han kommenterar hockeyn, Sverige, Så är han ibland rolig att lyssna på, han gör allt mycket personligare med sina frustningar, spontana utryck och svordomar. Men man irriterar sig på honom också, som när han alltid ska ge alla spelare smeknamn. Som i JVM sist när han visade någon sekvens med Johan Motin t.ex. "Aa här ser du Motin eller "motte" som jag kallar honom åka skridskor över  hela banan och öppna upp för....."  

Sen kan ju ingen missat hur han alltid kastar skit på ssk och ssk-spelar som representerar Sverige och hur han gullar med gårdarna, främst riddervall och larsson som alltid är bättre alternativ än enroth enligt honom.


Iofs sa han igår att han ville ha SSK i slutspel. Knepig karl.


  

Fan vad arg jag skulle blivit på min fru om hon skrev ett brev som Tina Sjödin gjorde. PallaHläggaseji


”Jag kan bara sitta här och se hur de knäcker min man, hur dom tar bort hans framtid och stolthet. I dag skäms jag över att vara brynäsare"



Mer ointressanta blogginlägg åt folket.




Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards