Alla inlägg den 25 januari 2008

Av erco - 25 januari 2008 15:32

Igår åkte vi till skolan, hade ett möte om vårat projektarbete. Fick sitta ett tag i skolan, så länge att jag fick avboka mötet med Eric halv 2 till stan och bad han komma till min skola istället. Efter ett tag var vi klara drog till stan, hämta biljetter, banken, elnacho, tippa. Sen drog vi till Stanleys, träffa Thim, Gold, Björn, Medin m.m Var där ett tag sen drog vi till matchen. Pissmatch, som vanligt så sjulkt ineffektiva och som vanligt sämst i pp. Trodde dock på vinst efter 2-1 målet, även efter kvitteringen egentligen. Sista minutrarna under matchen var tyngst, SSK sumpa sina chanser, jag såg min500 kr försvinna eftersom alla andra matcher ja tippat hade gått in, Ingalindagonzalez skickade förvirrande sms(dock roliga)och när allt är som mest jobbigast gör djurgården ett mål i sudden och jag skymtar lucas lans i difklacken och ja såg framför mig hur smset skulle lyda efter slutsignalen "vilka vann då?" Jag hade nästan rätt, det blev "Vilka vann? vaaaaa svara om du vågar". I bilen hem fick jag dock ät glädjebesked. Lans och dom hade blivit tvångsbussade till Salem.


Idag Fredag kom ja en timme försent till praoen, fick ingen sömn inatt, omöjligt att somna. Kom dit iaf jobbade flitigt till lunch, då tvingade emma och ingalinda med mig och käka på stan, blev nå kinahak. Helt okej, fast jag var inte så hungrig. Jobbade sen resten av dagen, tog bussen hem, somnade på bussen, höll på att åka till norrvrå men jocke andersson sprang fram till mig o väckte mig i sista sekund, fattade ingenting, så ja stog typ utanför bussen och sov vidare. Strax börjar wiiförkröket hemma hos mig sen drar vi vidare tilll o'learys. 



Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards