Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Jag har inge jobb

Av erco - 21 februari 2008 10:53


Fyfan vad jag hatar Djurgården.


Jag, Björn, Eric & Gold tog tåget till hovet. Nyktra.

Kom ditt, satte oss, fattade tagg i en flagga och väntade.

Babianerna halkade in, och en minde sjö av blårandiga flaggor och flaggor som såg ut som Tysklands skymtades i hemmaklacken, Södertälje gled in, Våran bortaklack gjorde sitt med flaggor, konfetti och rullar men i det stora hela var bortaklacken ett fiasko. 180 klackbiljetter fanns för ett reducerat pris. Tyvärr gick cirka 120 av dom till fittor som satte sig ner direkt och höll käften. Ett flertal ambitiösa supportrar fick därmed inte komma in eller pynta 280 kr. Mitt i allt utlöstes en rökgranat på bortastå och jag fick ta ett litet barn under mina vingar för att skydda hans små sköra lungor.

Iallfall, pissmatch. Ett stolpskott ifrån 2-2 men istället gör dom 3-1 istället och vi begav oss hem så fort som möjligt för att slippa familjen Norlindhs häckleri som satt på samma sektion. Vi skildes åt, jag och Eric hamna på Mcdonalds i stälje, va där ett tag sen åkte vi hem med min far.


Igår tog jag och min bror tag i vårat hemmagym, gjorde ordning allting däruppe och vi la upp ett träningsprogram. Vi ska bli Super smash bros.


skön låt.

 
 
Ingen bild

Pontus

21 februari 2008 19:43

Erco, jag är tvungen..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 
Ingen bild

Pontus

21 februari 2008 19:45

"Fyfan vad jag hatar Djurgården" - säger han och skriver "djurgården" med stor bokstav i början.... suckkkkk när ska ssk lära sig? ni har inte lov att hata djurgården, ni har inget belägg för att hata dif. ni kan få hata linköping och andra cpknullade lag som hela sverige pissar på :) erco, sur du är nu va? finns inte en chans i helvetet att du kommer acceptera denhär kommentaren va? du vet att jag har så jävla rätt så du inte vill visa den offentligt? eller? älskling? Olearyas i helgen förresten, förkrök hos robin igen :):) ssk

 
Ingen bild

Pontus

21 februari 2008 19:46

"Kom ditt, satte oss, fattade tagg i en flagga och väntade. "

Men hurfan stavar du egentligen pojk?

 
Ingen bild

Pontus

21 februari 2008 19:48

"Mitt i allt utlöstes en rökgranat på bortastå och jag fick ta ett litet barn under mina vingar för att skydda hans små sköra lungor."

Skön raggninsgrej. Tuggtugg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av erco - 11 juli 2008 18:32

HÄR

Av erco - 9 juli 2008 02:48

Jag har gjort det nu.   Min nya blogg är http://ercoo.blogg.se   lägg märke till att det är 2 st o och inte ett   2 st O:n   Har ni kommit in på en blogg med fula färger och konstiga inlägg om tvångstankar och en psykskadad inneboende så är det inte...

Av erco - 8 juli 2008 00:31

BOLIBOMPA, BULLEN,ALLA SOMMARLOVSMORGON SÅSOM KLOAK OCH SALVE, 100 Kilo Godis, MYSTERIET På GREVEHOLM MED DET LÄSKIGA SKELETTET, DR SNUGGLES. TRASAN OCH BANARNE, RÄDDA JOPPE DÖD ELLER LEVANDE!!!!!!     FINNS SÅ MYCKET. KAN INTE LÄGGA UPP HUR MYCKET ...

Av erco - 7 juli 2008 21:24

Såg för övrigt Bajen-Norrköping nyss. Sjuk match. Bajen var makalöst bra i första....

Av erco - 7 juli 2008 21:03

Har nu, 1,5 år efter man lyssnade sönder det, börjat lyssna på my chemical romance the black parade igen. Många minnen tränger fram.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards