Alla inlägg den 5 februari 2008

Av erco - 5 februari 2008 23:13

Idag skulle Marcus och mamma till sjukhuset, jag klev upp vid 7, 7kt trött satt jag vid frukostbordet och åt nån macka.

Sen åkte vi in, fick sitta i väntrummet en timme kanske men ja hitta en nice plats där ja kunde luta mig bak och sova. Så de va lugnt, Sen kom dom och ropa upp mig och placerade mig i ett rum där fick ja va i typ 2 timmar men ja sov på britsen så de va också ganska lugnt, efter ett tag fick ja ta hissen upp till röntgen, fick inte vänta så länge, inte på resultaten heller.

Tror allt tog 3 och en halv timme. Och det var ingen fara, har varit me om mycket värre väntetider.

Och för er som undrar vad jag gjorde där så kollade ja min tumme, inga frakturer! = zero gips = max happiness.


Sen drog ja tillbaka till Kringelstan och åt min lunch, vid efterlunchciggen efteråt kom födelsedagsbarnet Inga och för andra gången under min praktiktid lyckades hon lura mig och pajade min cigg. Förra gången sa hon "får ja lukta" och smulade sönder den, den här gången frågade hon va ja rökte för nåt, tog ciggen och slängde den på marken. Men terrorn var inte slut där. Ett tag senare kom hon och la nå chokladkaksgrejs i mitt vatten.

Som kompisation bjöd hon sen på chokladkaksgrejen som tydligen hon hade bakat. Och det fick räcka eftersom det trots allt var hennes födelsedag. Resten av tiden satt jag och jobba på en hemsida, fast inte designen, ja jobba med allt "innanför skalet" med deras mycket enkla och trevliga admingränssnitt.

Sen trodde jag att jag var klar för dagen, men när ja var en bit bort från stället så kollade ja på klockan och upptäckte att ja gått en timme för tidigt, så ja gick tillbaka och fortsatte jobba sen åkte ja o slängde rivna köksdelar med Pär, det var en trevlig upplevelse.


Sen kom jag hem och åt och allt sånt där, satt mest och väntade på att hockeyn skulle börja, var väldigt ivrig över att få se Klasen i Tre kronor. Men. Jävla. Pissmatch. Torsk 5-1, siste perren kollade jag hos Björn med Eric.


Vem trodde att Robyn och Snoop doggydoggy dogg skulle vara en sån svängig kombination?

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards