Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Helgen

Av erco - 18 februari 2008 22:03

Freitag.


Jag, Thim och lans åkte till Robin sköld. Där var också Alfons, P Rodmalm och Jonas Björk. Vi körde ölspelet, ölhävningstävlingar etc. tills vi egentligen var för fulla för att komma in nånstans men det löste sig iallfall, på Olearys. Var där hela kvällen, träffade massa roliga. Jag fick en 5 minuters utvisning. Mer kommer jag inte ihåg. As usual. Iallfall så kom vi där ifrån, nästa minne var att vi flängde runt i rosenlund för att sen ta en taxi till alfons o sova.


Lördag.


Kl typ 8 vaknade jag av att Thim satt och spela gitarr och sjöng i soffan och så skulle de vara hela morgonen. Han sprang in till Alfons och spelade för fulla muggar, ställde sig i sängen. Han var värre än programledaren i Amigos, u remember?. Iallfall så drog vi lite senare till Robin och hämtade han och Jonas och så drog vi till donken och åt. Sen åkte vi hem jag och Thim, lite senare åkte vi tillbaka in och kolla hockey. Pissmatch. Drog hem igen, Wiberg kom hem till mig och lite senare kom Thim. Vi drog in till Robin igen. Repris. 2 byten hade gjorts Lucas lans ut - Pontus Wiberg in. Pontus Rodmalm ut - Kim Järlhammar in. Satt och spela ölspel även där. Sen kom någon på (troligen jag) att vi skulle raka av oss håret, men som vanligt när jag kommer på såna idéer så räknar jag inte in mig själv. Robin Sköld och Thim Salo blev det till slut. Robin var inte så svår att övertala men för Thim tog det ett tag, vi fick hålla i han och raka bort delar av hans hår tills han till slut inte kunde låta bli att raka av det. Helt okej blev det ändå. Han verkar nöjd. Efter det drog vi till Olearys igen, inte lika kul som sist men ändå dugligt. Jag, P och Robin strippa på borden men han inte komma så långt innan vakten kom o sa åt oss, 15 sek senare åkte Robin ut, 2 sek senare Wiberg. Vi drog till Robin iallfall, P hade nakenfest. Chrille Kallio och Thim koka spagetti, och mitt i allt kaos fixade Robin skjuts till Hölö så vi åkte hem till Wiberg. Där åt vi glass drack några men sen blev alla så trötta så alla gick hem och sov. That's all


Söndag.


Bakis hela förmiddagen men inte så farligt, Eric kom och vi lirade lite Gta och pro evolution soccer. Sen åkte vi ner o lira fotboll i Vagnhärad. Mycket Trevligt.





Ses i Hovet imorgon.


http://pulkavm.raketspel.se?cID=2b8013c1-0f7d-41bb-8919-6433568be8e0

challenge me.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av erco - 11 juli 2008 18:32

HÄR

Av erco - 9 juli 2008 02:48

Jag har gjort det nu.   Min nya blogg är http://ercoo.blogg.se   lägg märke till att det är 2 st o och inte ett   2 st O:n   Har ni kommit in på en blogg med fula färger och konstiga inlägg om tvångstankar och en psykskadad inneboende så är det inte...

Av erco - 8 juli 2008 00:31

BOLIBOMPA, BULLEN,ALLA SOMMARLOVSMORGON SÅSOM KLOAK OCH SALVE, 100 Kilo Godis, MYSTERIET På GREVEHOLM MED DET LÄSKIGA SKELETTET, DR SNUGGLES. TRASAN OCH BANARNE, RÄDDA JOPPE DÖD ELLER LEVANDE!!!!!!     FINNS SÅ MYCKET. KAN INTE LÄGGA UPP HUR MYCKET ...

Av erco - 7 juli 2008 21:24

Såg för övrigt Bajen-Norrköping nyss. Sjuk match. Bajen var makalöst bra i första....

Av erco - 7 juli 2008 21:03

Har nu, 1,5 år efter man lyssnade sönder det, börjat lyssna på my chemical romance the black parade igen. Många minnen tränger fram.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken färg känner du är just din färg?
 Röd
 Blå
 Svart
 Vit
 Gul
 Orange
 Rosa
 Lila

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards